Moderator: Redaktörer
Pettersson skrev:Intressant... du startar en tråd och ber att folk visa vad de dreglar över och sedan "hånar" du deras val och kommer med personliga åsikter ... genom att användatecken visar du att inte ens har glimten i ögat när du gör detta....
Pettersson skrev:Intressant... du startar en tråd och ber att folk visa vad de dreglar över och sedan "hånar" du deras val och kommer med personliga åsikter ... genom att användatecken visar du att inte ens har glimten i ögat när du gör detta....

Moment-23 skrev:Nefilim skrev:Skulle vilja, men jag törs inte skriva vad jag tycker dessa liknar.
Jodå, det tål jag. Kom igen nu!
Nefilim skrev:Moment-23 skrev:Nefilim skrev:Skulle vilja, men jag törs inte skriva vad jag tycker dessa liknar.
Jodå, det tål jag. Kom igen nu!
Det tror jag säkert att DU tål, men det finns andra som inte fixar det. Sorry.
Pettersson skrev:Ha, du rätt dålig att bli ifrågasatt va![]()
![]()
? men
dig har jag av någon anledning stor aversion mot. Har inte ens träffat dig.
MagnusÖstberg skrev:Tycker om Linns design.
Ragnwald skrev:Smaklig apparat.
KarlXII skrev:subjektivisten skrev:Jag vet inte, många av dina frågor verkar du redan svarat på själv och du mest verkar fiska efter mednickande av andra.
Sluta jaga Strmbrg. Den där har du kört flera gånger. Det räcker nu. /K12
KarlXII skrev:subjektivisten skrev:Jag vet inte, många av dina frågor verkar du redan svarat på själv och du mest verkar fiska efter mednickande av andra.
Sluta jaga Strmbrg. Den där har du kört flera gånger. Det räcker nu. /K12