Moderator: Redaktörer
Aerob skrev:Fjonken har onekligen gjort ett bra jobb!! Säg nu att dom finns i cocobolo också!
Aerob skrev:Naqref, du höll väl på och leka lite med egenkonstruerade element? Hamnade det något sådant i dessa burkar eller är det från hovleverantörernas standardsortiment?
Vinylcalle skrev:Aerob skrev:Fjonken har onekligen gjort ett bra jobb!! Säg nu att dom finns i cocobolo också!
+1
En av få hifiprodukter som inte ser "hifi" ut men ändå är snygga.![]()
MvH Carl
Erik_Johansson skrev:Är det bara jag som väntar spänt på att få se hur de ser ut utan sin huv/tygfront?
/Erik
phloam skrev:Vinylcalle skrev:Aerob skrev:Fjonken har onekligen gjort ett bra jobb!! Säg nu att dom finns i cocobolo också!
+1
En av få hifiprodukter som inte ser "hifi" ut men ändå är snygga.![]()
MvH Carl
+10
.........Glebstersnyggt!!!!!!!!!
robsarve skrev:Får tacka de båda gentlemenen nagref och fjonk för mässans trevligaste demo!
Uppskattade ljudet mycket även om jag gärna hade lyssnat på något mer höguppöst än spotify (misstänker att det glömdes hemma i mässtress).
Ett prov på att en bra, utförd, enkel konstruktion, kan hävda sig väl mot mycket annat. Formgivningen är en fullträff. Det som slog mig är hur väl de skulle fungera flankerandes en platt-tv i mindre vardagsrum.
robsarve skrev:Får tacka de båda gentlemenen nagref och fjonk för mässans trevligaste demo!
Uppskattade ljudet mycket även om jag gärna hade lyssnat på något mer höguppöst än spotify (misstänker att det glömdes hemma i mässtress).
hifikg skrev:Det var kul att se och höra Lill-Stig och AI. Kom nog lite försent på dagen, med lite för mycket välljud i öronen för att bli riktigt upphetsad över spotifierad musik. Stilrent var det. Anders försvann när jag skulle säga hej, så kan det gå.
NiklasF skrev:Var alá Elvis/Johnny Cash fjonk alltså, jag och namn är ingen bra kombo.
paa skrev:Trevligt rum och trevligt ljud. Lite förvånad var jag att det demades med laptoppens inbyggda ljudkort. Jag har förstås ingen aning om hur bra det kan vara i den datorn, men jag vet ju hur dåligt det är i några av mina laptoppar, och även att ett USB-ljudkort inte är så hemskt svårt att ansluta.
Användare som besöker denna kategori: danfra och 12 gäster