Flint skrev:hifikg skrev:Flint skrev:hifikg skrev:Låter som att produkten skulle kunna ersättas av en spray. Om man skulle ta o köpa in små, mycket små, sprayflaskor med något, för hifi, helt ofarligt preparat och märka om dem till något som heter "HiFi" och sälja brutalt dyrt. Profiten använder jag förstås för att arrangera en jättestor gettogether för alla faktiskt.se fans *s*
Nixon. Det marknaden behöver är produkten "Inbillad sanning vad som helst som verkar logiskt. Förutasatt att det går att tjäna pengar på den."
Låter precis som min HiFi Spray, kan sprayas både på kablar, säkringar och rakt ut i luften (rumsanpassning!). Försämrar, nästan säkert, inte ljudet, och om man verkligen, verkligen, vill så blir det nog lite bättre. Blindtest?
Hur funkar den?
Det har jag inte riktigt hittat på än, men jag tror den ska reducera kovalenta dubbelbindningar, som kan uppträda i luft som innehåller syre i gasform. Som bekant kan dessa störa upplevelsen av djupbas och matta av diskantens översta register, särskilt när lyssnaren blivit lite till åren kommen.
HiFi-sprayen reducerar syrehalten i luften och kan, i gynsamma fall, ge en audiofil upplevelse som är 13,73% starkare. Vid mycket hög koncentration av sprayen kan upplevelsen bli ännu starkare, rent hallucinatorisk. Spraya generöst med andra ord! För ett mer uttrycksfullt mellanregister har jag en annan spray på gång, eventuellt kommer även en dryck från Skotland för att försätta lyssnaren i ett öppet, sinnligt, tillstånd att lanseras. Bör ej kombineras med bilkörning.