Moderator: Redaktörer
phon skrev:NU hittade jag pilen till höger ....![]()
![]()
![]()
Bläddrade snabbt igenom, skulle inte vare sig vilja lyssna på eller vilja ha någon av högtalarna.
Det var en fin bil på bild nummer 12.
sprudel skrev:
Åh! Jag skulle vilja lyssna på allihop, faktiskt. I anpassade rum och uppställningar inkl elektronik.
Ta med några av mina favoritlåtar, en påse med bärs och gå loss som bara den. Jordnötter också.![]()
Sedan gör jag en tråd till och talar om vad som är rätt!
phon skrev:sprudel skrev:
Åh! Jag skulle vilja lyssna på allihop, faktiskt. I anpassade rum och uppställningar inkl elektronik.
Ta med några av mina favoritlåtar, en påse med bärs och gå loss som bara den. Jordnötter också.![]()
Sedan gör jag en tråd till och talar om vad som är rätt!
Jag skulle vilja skruva isär allihop och kolla igenom elementen.
Sedan gör jag en DIY-tråd där jag bygger ihop en best-of-top25-speaker.
Nagrania skrev:Jag har ju hört Nautilus men dom är ju så fula så dom går bara bort. Jag har även hört 800 & 801 och dom imponerade inte så dom går också bort för min del. Jag har även hört Ino 60 & 53 som också går bort. Nu har jag väl gjort bort mig.
Nagrania skrev:Jag har ju hört Nautilus men dom är ju så fula så dom går bara bort. Jag har även hört 800 & 801 och dom imponerade inte så dom går också bort för min del. Jag har även hört Ino 60 & 53 som också går bort. Nu har jag väl gjort bort mig.
mx skrev:Nagrania skrev:DVD-ai skrev:Jag har världens bästa högtalare !
Nej nej det är jag som har dom bästa.
Jaha, är de hos dig nu. Undrar när jag ska få tillbaka dem.
Nagrania skrev:mx skrev:Nagrania skrev:DVD-ai skrev:Jag har världens bästa högtalare !
Nej nej det är jag som har dom bästa.
Jaha, är de hos dig nu. Undrar när jag ska få tillbaka dem.
Jag har just fått en stroke och jag vill in höra på något sådant.
sprudel skrev:Nagrania skrev:Jag har ju hört Nautilus men dom är ju så fula så dom går bara bort. Jag har även hört 800 & 801 och dom imponerade inte så dom går också bort för min del. Jag har även hört Ino 60 & 53 som också går bort. Nu har jag väl gjort bort mig.
Nä! Du går bort du också. Du har ingen smak vet du!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster