Moderator: Redaktörer
bootstrap skrev:StefanL skrev:'I helvete heller' - Förekommer mer sällan nu när jag har en egen plats. Förekom mest när jag bytte mina Jamo D870 till QLN Artec 1600.
'Väx upp' - Förekommer fortfarande.
'Lägg ner, vi sitter ändå aldrig där' - Inte hon nej.
'Fy fan vad fult, menar du allvar?' - När jag byggde mina absorbenter.
Jag ser att ni har det aningen lättare än jag. Min fru är ointresserad av både musik och återgivning.
Oj... Hård fru. Och vad har hobby med uppväxt att göra? Jag ser det som en viktig del av livet och även något nödvändigt i en relation. Tänk vad tråkig att vara med någon som inte har några intressen!
StefanL skrev:Fast jag motsätter lite det sista (om det nu var mig du menade) du skrev angående inga intressen. Att hon inte är intresserad av musik/hifi betyder inte att hon inte har intresse.
StefanL skrev:bootstrap skrev:StefanL skrev:'I helvete heller' - Förekommer mer sällan nu när jag har en egen plats. Förekom mest när jag bytte mina Jamo D870 till QLN Artec 1600.
Jag ser att ni har det aningen lättare än jag. Min fru är ointresserad av både musik och återgivning.
Oj... Hård fru. Och vad har hobby med uppväxt att göra? Jag ser det som en viktig del av livet och även något nödvändigt i en relation. Tänk vad tråkig att vara med någon som inte har några intressen!
Jag har väl spätt på genom att oftast först göra/köpa/installera och låta henne själv se (elän)det.
Nu när jag har en egen plats, så har jag betydligt friare händer.
Fast jag motsätter lite det sista (om det nu var mig du menade) du skrev angående inga intressen. Att hon inte är intresserad av musik/hifi betyder inte att hon inte har intresse.
bootstrap skrev:StefanL skrev:bootstrap skrev:StefanL skrev:'I helvete heller' - Förekommer mer sällan nu när jag har en egen plats. Förekom mest när jag bytte mina Jamo D870 till QLN Artec 1600.
Jag har väl spätt på genom att oftast först göra/köpa/installera och låta henne själv se (elän)det.
Nu när jag har en egen plats, så har jag betydligt friare händer.
Fast jag motsätter lite det sista (om det nu var mig du menade) du skrev angående inga intressen. Att hon inte är intresserad av musik/hifi betyder inte att hon inte har intresse.
Jag försökte dra en analogi med väx upp och ha ett intresse utan att lyckas tror jag
Johan_Lindroos skrev:"Ha-ha, är det meningen att man ska göra hål i parketten med de där spikfötterna?!? Vilken jävla bransch! Va f-n Spik eller inte spik!"
och ett till
"Det är så förbannat töntigt att man ska ha fula leksaksdjur på högtalarna, därför att då handlar det inte om man vill ha bättre ljud. Då handlar det om att man vill vara med i klubben och göra som alla andra. Varför ska man ha en ful leksak på högtalarna? Toys for big boys liksom."
"Nu kommer alla skriva: Dumpa henne."
hassez skrev:Vid provlyssning på mina nyrenoverade oa51'or
"-Jag tycker det är lite dålig bas"
Tack för det, bara att sätta igång och bygga bashögtalare.![]()
David_A skrev:Tittade på Tron på ref.nivå + lite till. Jag satt på
Kan antingen tolkas som att det behövs ännu större högtalare för att väcka henne, eller att jag minsann kan spela så högt jag bara önskar.
hassez skrev:Vid provlyssning på mina nyrenoverade oa51'or
"-Jag tycker det är lite dålig bas"
Tack för det, bara att sätta igång och bygga bashögtalare.![]()
NiklasF skrev:David_A skrev:Tittade på Tron på ref.nivå + lite till. Jag satt på
Kan antingen tolkas som att det behövs ännu större högtalare för att väcka henne, eller att jag minsann kan spela så högt jag bara önskar.
Klena saker gissar jag på
-5 kom jag upp i så stängde förstärkaren ner
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster