Moderator: Redaktörer
Mattias skrev:Jag är rätt så övertygad om att man kan förbättra ljudet med en bra nätkabel. Att det sedan skulle bli betydligt bättre med väldigt dyra kablar är jag dock lite skeptisk till.
Använder själv Supras LoRad kabel vilket jag tycker var en vettigt investering till hyffsat pris. Någon skillnad blev det inte men å andra sidan har jag inte heller jordade uttag vilket förtar meningen med skärmen. Köpte dom mest för att jag fick kabeln billigt och ny eldragning står på listan för framtida investeringar så jag tänkte - varför inte ?
ps. Elfa har billig skärmad kabel
Artikelnr hos ELFA.
55-817-07 0.5 kvadrat mm. 23.40 + moms / m
55-818-30 0.75 kvadrat mm. 26.70 + moms / m
55-819-54 1.5 kvadrat mm. 32.70 + moms / m
Mvh // Mattias
]Steget från LoRad var *i mina öron* mycket stort. För cd:n var skillnaden tydlig redan vid första noten. Förstärkaren visade sig mer svårbedömd - visst var det bättre, men det krävs lite mer experiment (nätfilter etc.) .
Callisto skrev:]Steget från LoRad var *i mina öron* mycket stort. För cd:n var skillnaden tydlig redan vid första noten. Förstärkaren visade sig mer svårbedömd - visst var det bättre, men det krävs lite mer experiment (nätfilter etc.) .
Vad var det stor skillnad på om man får fråga, och vad har du för utrustning i hela systemet.
MichaelG skrev:MichaelG skrev:Mina erfarenheter från nätkablar är följande:
[Bla, bla, bla, bla...]
Vänligen, Michael
Vad är det för massa skit jag skrev för några år sedan?!
Och varför måste KK gräva fram sådant?!
Hälsn. Michael
Användare som besöker denna kategori: Erahjar, RogerGustavsson och 24 gäster