Johan_Lindroos skrev:Här kommer facit enligt Catrin:
"De snyggaste kablarna är de som gömmer sig bakom en trälist så man slipper se dem."
Helt sant. Eller under mattan.
Moderator: Redaktörer
Johan_Lindroos skrev:Här kommer facit enligt Catrin:
"De snyggaste kablarna är de som gömmer sig bakom en trälist så man slipper se dem."
Jag tycker att det är en snygg jäkel till kabel för den är lätt att göra osynlig.Bill50x skrev:MagnusÖstberg skrev:matså skrev:nej jäkligt ful.MagnusÖstberg skrev:EKUA är en snygg jäkel till kabel
Vad fint att du anser det nödvändigt att klanka ner på andra människors smak.
Tycker man EKUA är snygg har man ingen smak
Sorry, kunde inte låta bli!
/ B
MagnusÖstberg skrev:Jag tycker att det är en snygg jäkel till kabel för den är lätt att göra osynlig.Bill50x skrev:MagnusÖstberg skrev:matså skrev:nej jäkligt ful.MagnusÖstberg skrev:EKUA är en snygg jäkel till kabel
/ B
Det är det som är så snyggt med dem, passar både dem som vill flasha med cool EKUA och de som vill gömma den.Naqref skrev:MagnusÖstberg skrev:Jag tycker att det är en snygg jäkel till kabel för den är lätt att göra osynlig.Bill50x skrev:MagnusÖstberg skrev:matså skrev:nej jäkligt ful.MagnusÖstberg skrev:EKUA är en snygg jäkel till kabel
/ B
Om den är osynlig så upphör möjligheten att avgöra om den är snygg eller ful.
jag bara sa att kabeln är ful, Mange får gärna tillbe den.MagnusÖstberg skrev:Kan nog inte påstå att jag blir sådär superkränkt över att någon har synpunkter på min smak, det är nog snarare behovet av att ha synpunkter på någon annans smak jag kan ha synpunkter på

joakimfors skrev:
Användare som besöker denna kategori: Alfacruizer och 23 gäster