bensnake skrev:MagnusÖstberg skrev:bensnake skrev:Jag har näst intill obeskrivligt svårt att förstå hur man kan bli skitnödig över Patrick82:s tilltag. Det är om möjligt ännu mer obegripligt hur glada tillrop och lite feel good-reaktioner på detta tilltag kan orsaka dylik skitnödighet. Vad, exakt, är problemet?
Jag utgår från att du har något att delge i trådfrågan?
Hur upplevde du prylarna? Positiva, negativa upplevelser och har du några funderingar på vad det kan bero på?
Det är ju faktiskt första gången så här många, på samma ställe dessutom, som får ta del av dem![]()
Dessutom har det delats ut prylar som sålts för rätt stora pengar. Låt oss höra dina erfarenheter
Jag har inte fått några tweaks av Patrick82, förmodligen därför att jag inte önskade några.
Reagerade bara, med ett leende på läpparna, det ska erkännas, när jag såg att du och någon till inte kunde dölja er irritation över det ganska roliga tillika "udda" tilltaget och de positiva reaktioner som följde.
Varför är det angeläget för dig att veta vad folk anser om sådant som jag misstänker att du personligen skyr som pesten? Vad är syftet? Och hur kommer du att förhålla dig till positiva omdömen, om sådana skulle komma? Kommer du att avkräva en dubbel blindtest? Mätningar? Eller låter du det bero?
Det har väl redan kommit positiva omdömen?
Det är väl bara att läsa själv om hur jag responderat på dem? Eller det behöver du inte, jag har inte haft en enda framförd åsikt vare sig omdömet är positivt eller negativt.
Den här tråden är öppen för alla omdömen, för en samlad bild. Har redan framfört att jag önskade alla omdömen i samma tråd, goda som kritiska - även om jag helst hade sett allt i samma tråd.
Vad du tror om mina åsikter är totalt irrelevant.
Jag tycker däremot, och det står jag för, att det är märkligt att inte negativa och kritiserande tankar får framföras bara för att ett företag ger bort något gratis när det ges fritt spelrum att förklara produkterna och deras fantastiska egenskaper. Det är inte faktiskt.se