Skönt att se att några kan läsa "mellan raderna" och finna kärnan.
Huvudet på spiken, Mayro
Moderator: Redaktörer
Men hur ska man tolka frågan egentligen?
Martin skrev:Men hur ska man tolka frågan egentligen?
Håller helt med dig Bill, det är knappast entydigt.Och knappast sedan frågan "ändrades" efter halva omröstningen som jag påpekat nu ett par gånger. Det är ingen ursäkt mayro, det är faktum. Jag skulle har röstat JA (eller inte alls) med den nya innebörden av frågan för det är det enda man kan rösta. Nu röstade jag NEJ eftersom jag tolkade frågan precis efter vad som står i den. För eller hur, hur kan något som är sämre vara bättre?
Förvirrat minst sagt.
edit: ordval.
Martin skrev:Ok, du säger att ändingen gjordes för att förtydliga. Vad tycker du, såhär med facit i hand alltså?
Magnuz skrev:"Den "normala" hifi intresserade personen har röstat NEJ eftersom det är det enda rimliga alternativet."
Callisto, läs gärna mitt inlägg ovan om saker och tings rimlighet och kommentera. Jag kan inte för mitt liv få "nej" till ett rimligt alternativ så som frågan är formulerad. Egentligen inte "ja" heller för den delen. Tycker du inte själv att det liksom fattas något i frågan?
Kan en apparat med sämre ljudbild och separation ge bättre återgivning?
Nu gällde det skillnaden som hördes mellan arcam och 668:an för att förtydliga för alla.
dimitri skrev:Callisto
Har Ingvar ett inflyttande
eller sunt förnuft?
Själv?
Dimitri
Callisto skrev:
Vilken färg är mörkast?
A) Svart
B) Vit
Magnuz skrev: Det är därför svaren blir så förvirrade.
Naqref™ skrev:Callisto skrev:
Vilken färg är mörkast?
A) Svart
B) Vit
Återigen en 'felaktig' fråga då varken vitt eller svart är färger
Callisto skrev:Jag trodde det var uppenbart för alla att frågan handlar om färger.
Måste man alltid här på forumet skriva svart färg, vit färg.
Användare som besöker denna kategori: MichaelG och 14 gäster