Moderator: Redaktörer
FBK skrev:Jag sätter ribban jätte lågt för morgondagen så kan det förhoppningsvis bara bli bättre än vanligt, hoppas man träffar på något bekant ansikte också som kan förgylla dagen.
molle skrev:FBK skrev:Jag sätter ribban jätte lågt för morgondagen så kan det förhoppningsvis bara bli bättre än vanligt, hoppas man träffar på något bekant ansikte också som kan förgylla dagen.
Bra strategi! Själv tänkte jag empiriskt försöka fastställa hur det ligger till med nidbilder av hifientusiasten i verkligheten; är det en 50-årig vit man, något lönnfet, iförd stentvättade jeans av billigare sort med lös passform, skinnjacka och flottigt hår och skäggstubb? Befinner jag mig själv i samma kategori? High endmässan kommer ge mig svaret.
molle skrev:FBK skrev:Jag sätter ribban jätte lågt för morgondagen så kan det förhoppningsvis bara bli bättre än vanligt, hoppas man träffar på något bekant ansikte också som kan förgylla dagen.
Bra strategi! Själv tänkte jag empiriskt försöka fastställa hur det ligger till med nidbilder av hifientusiasten i verkligheten; är det en 50-årig vit man, något lönnfet, iförd stentvättade jeans av billigare sort med lös passform, skinnjacka och flottigt hår och skäggstubb? Befinner jag mig själv i samma kategori? High endmässan kommer ge mig svaret.
paa skrev:Var är alla?
Alexi skrev:Två ställen som de senaste åren. Är mer folk på Sheraton iaf än jag sätt på många år.
KarlXII skrev:Porrfilmsjazz överallt .
KarlXII skrev:Porrfilmsjazz överallt .

Panelguy skrev:Bäst ljud: Focal Stella Upopia EM/Pass XS300/Pass XS pre/dCS Vivaldi stack. Bra; Magico drivna med Constellation. Tråkigt; sönderkörda Marten Supreme
Eargasm skrev:Panelguy skrev:Bäst ljud: Focal Stella Upopia EM/Pass XS300/Pass XS pre/dCS Vivaldi stack. Bra; Magico drivna med Constellation. Tråkigt; sönderkörda Marten Supreme
Synd bara att så få människor kommer att få njuta av Pass XS-serien hemma, kostnaden för ett komplett system är det inte många på det här klotet som mäktar med, men en LaFerrari är heller inte billig och inte tänkt för dussinet
_Fredrik_ skrev:
Panelguy skrev:Eargasm skrev:Panelguy skrev:Bäst ljud: Focal Stella Upopia EM/Pass XS300/Pass XS pre/dCS Vivaldi stack. Bra; Magico drivna med Constellation. Tråkigt; sönderkörda Marten Supreme
Synd bara att så få människor kommer att få njuta av Pass XS-serien hemma, kostnaden för ett komplett system är det inte många på det här klotet som mäktar med, men en LaFerrari är heller inte billig och inte tänkt för dussinet
Frågade agenturen om priset för XS300, han trodde dryga miljonen så visst har du rätt i att ytterst få kommer att äga dem men de ytterst få som har råd får ett par fantastiska slutsteg...vilka byggen. Sedan tillkommer försteget för några hundra.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster