/Jonas
Moderator: Redaktörer
adagio skrev:Mycket snyggt, kan förstå att det låter fantastiskt.
adagio skrev:Mycket snyggt, kan förstå att det låter fantastiskt.
murgatroyd skrev:Återigen, hur kunde IÖ vinna över detta med sin husbil på en Gök från förra året? Svar till Nyfiken...
Dartman skrev:Det här gillas av både utflyttad dam (dotter) och inflyttande dam (blivande sambo):
[ Bild ]
/Jonas
boom skrev:Toffelhjältar som är rädda för lilla frun hu vad hemskt byt ut hon om hon gnäller eller börja gnälla på hennes skit som hon hänger upp .
Jag har gjort klart för min sambo att gnäller hon så åker hon ut.
hevi skrev:boom skrev:Toffelhjältar...
Vill bara få det fört till protokollet att det inte är alla här på faktiskt som är så rädda för att ha en relation med en jämlik partner som du förefaller vara. Min syn på saken är att riktiga män är inte rädda för kvinnor med skinn på näsan -snarare tvärt om, och dom skulle *definitivt* inte nedlåta sig till att skriva saker liknande det du just skrev...
hevi skrev:boom skrev:Toffelhjältar som är rädda för lilla frun hu vad hemskt byt ut hon om hon gnäller eller börja gnälla på hennes skit som hon hänger upp .
Jag har gjort klart för min sambo att gnäller hon så åker hon ut.
Vill bara få det fört till protokollet att det inte är alla här på faktiskt som är så rädda för att ha en relation med en jämlik partner som du förefaller vara. Min syn på saken är att riktiga män är inte rädda för kvinnor med skinn på näsan -snarare tvärt om, och dom skulle *definitivt* inte nedlåta sig till att skriva saker liknande det du just skrev...
markusA skrev:Jag har en bra överenskommelse här hemma, lol. Jag gör vad jag vill med högtalarna och soffan så får frugan möblera resten av lägenheten.
Evil_Homer skrev:markusA skrev:Jag har en bra överenskommelse här hemma, lol. Jag gör vad jag vill med högtalarna och soffan så får frugan möblera resten av lägenheten.
Aha, är det därför dom står på golvet och utan stativ?![]()
sprudel skrev:Eargasm skrev:Hon såg i det närmaste chockad ut när vi bar in lik-kistorna som dom var förpackade i, men likt glaciärerna så smälte hon och idag tror jag faktiskt hon tycker dom är ganska läckra, men det är nog kanske tur vi båda älskar vitt
[ Bild ]
Schnöggt!
adagio skrev:<Bild på TV-rummet>
Kalejdokom skrev:adagio skrev:<Bild på TV-rummet>
Otroligt fin lägenhet och härligt med rejäl takhöjd. Men jag undrar verkligen hur ni resonerat kring placering av TV:n? "Alla" rekommendationer säger att TV:n ska sitta så att du har ca 2/3 av bildytan nedanför ögonhöjd. Jag har själv gjort samma misstag och fick ont i både nacke och ögon innan jag fattade vad som var fel. På Faktiskt.se finns en tumregel att stortån precis ska tangera nederkant på TV:n när man sitter/halvligger i sin favorit-TV-tittarställning med fötterna på fotpallen. I mitt fall innebär det att TV:n sitter ca 45 cm över golvet.
adagio skrev:Det är många olika färger o former! Alla är tryckta o sotade för några månader sedan. Så vi har faktiskt fem st som vi eldar i.
petersteindl skrev:Vad är det för kakelugn du har?
Bill50x skrev:Personligen har jag svårt för dessa högt monterade tv-apparater. Osnyggt och utan anledning tycker jag.
U1 skrev:Min högtalare har fått ok av min bättre halva, dock osäker om det endast är pga storleken på dem?!?
[ Bild ]
Användare som besöker denna kategori: sammel och 18 gäster