Moderator: Redaktörer
landa skrev:Notis. Släpp det här nu. Du är redan varnad...
Menar boris om någon undrar ...
MagnusÖstberg skrev:landa skrev:Notis. Släpp det här nu. Du är redan varnad...
Han borde fått semester redan. Och jag skiter i om någon ondgör sig för att jag påtalar det. Det var en medveten provokation där allt skit han bär inom sig fick utlopp på ett fint sätt. Utvecklingen blev inte som han hoppades, men intentionen är nog för en spark i baken.
Valacken_55 skrev:MagnusÖstberg skrev:landa skrev:Notis. Släpp det här nu. Du är redan varnad...
Han borde fått semester redan. Och jag skiter i om någon ondgör sig för att jag påtalar det. Det var en medveten provokation där allt skit han bär inom sig fick utlopp på ett fint sätt. Utvecklingen blev inte som han hoppades, men intentionen är nog för en spark i baken.
Boris har väl semester? Sitter nog och plaskar i poolen med en paraplydrink i detta nu.
hifikg skrev:Valacken_55 skrev:MagnusÖstberg skrev:
Boris har väl semester? Sitter nog och plaskar i poolen med en paraplydrink i detta nu.
Han sänder väl sin "personal" för att övervaka forat, kan man tänka. Kanske kommer de på vita, kastrerade, hingstar till hans försvar. Vem vet?
Tarzan skrev:Jag tänker inte yttra mig om Boris beteende, vad han har för intentioner eller anledningar till att skriva det han gör, men oavsett - brukar det inte anses som lite fult att prata massa om någon som är förhindrad att delta i diskussionen?
Fostex skrev:Spelar TE's OD-11 djupare bas än originalet?
KarlXII skrev:De låter helt grymt bra!
Är det ett slutsteg i, och ett passivt filter - eller är det elektroniskt delat mellan två slutsteg?
RogerGustavsson skrev:Fostex skrev:Spelar TE's OD-11 djupare bas än originalet?
Ja, 28 Hz mot originalets 45 Hz.
Conny skrev:Och diskanten?
Är det en standard T22oa eller är den också speciell?
Jag har själv original OD11 med B65oaII och MT20.
Har lyssnat på en singel TE OD11 och det var en klart märkbar skillnad till det bättre!
Funderar på att byta till T22oa, om det finns en variant på den som är anpassad till OD11 (och går att få tag på) så vore det ett alternativ.
/Conny
pinnen skrev:Jag måste ta reda på var man kan lyssna på dom i Göteborg annars får det bli en tur till huvudstaden i vår.
RogerGustavsson skrev:pinnen skrev:Jag måste ta reda på var man kan lyssna på dom i Göteborg annars får det bli en tur till huvudstaden i vår.
Göteborg, Malmö eller Stockholm står det på deras hemsida.
IngOehman skrev:Conny skrev:Och diskanten?
Är det en standard T22oa eller är den också speciell?
Jag har själv original OD11 med B65oaII och MT20.
Har lyssnat på en singel TE OD11 och det var en klart märkbar skillnad till det bättre!
Funderar på att byta till T22oa, om det finns en variant på den som är anpassad till OD11 (och går att få tag på) så vore det ett alternativ.
/Conny
Funktionellt är det en standard T22-oa, men den har fått viss estetisk och mekanisk anpassning för att passa optimalt till den nya OD-11.
Vh, iö
sprudel skrev:KarlXII skrev:Jag var aldrig på SR och lyssnade, men har varit hemma hos forummedlem och lyssnat. Han har en i köket. Den står i hörnet, och spelar därifrån med avsevärd pondus och behag. Spridningen gör att man knappt reagerar på att det är en enda högtalare. Mycket njutbart ljud i den där lilla rackaren faktiskt.
Medhåll, imponerande!
pinnen skrev:Trollhättan blir fint. Då kanske jag tom tar en liten tripp innan jul
Hifipunkten antar jag? *edit: Hifipunkten googlade jag nu
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster