Moderator: Redaktörer
dimitri skrev:Detta som en reflektion/iaktagelse att de som som mest anser sig sågade faktiskt är de som sågar mest, ovetandes om'et.
fbk skrev:fbk & Blue
Nu sågar ni IÖ. Och det är helt i sin ordning om han har slirat på sanningen.
dimitri! Jag har frågat, och fick till svar att detta inte stämmer.
Naqref™ skrev:mats skrev:Du menar att det är samma skit Supra Sword?
Mats du vet att vi inte vågar dissa dig!
Jag har f ö blivit sågad vid fotknölarna (mayro (c) ??? ) men jag överlever utan problem.
Blue skrev:Öhman: "Å andra sidan kan man fråga sig om "normala" verkligen är ett bra kvalitetskriterium? Jag tycker till exempel att de som är "bättre än normalt" är bättre än normalt. Exempelvis Faktiskt-befolkningen."
På tal om ryggdunkning... "Bättre"? På vilket sätt, kan man undra? Är det statistiskt bevisat, eller?
Naqref™ skrev:Sorry mayro, var klumpigt formulerat av mig och nu när jag ser det igen så var det ju inte ens korrekt.![]()
Jag tänkte mer på © av mayro om uttrycket snarare än att du var inblandad.
mats skrev:Ingen vågar såga IÖ
mats skrev:Svar på rubriken. Nej jag har inte blivit sågad, däremot har jag blivit tillrättadvisad av Massa IÖ och Johan Lindroos. Men de flesta tillber mig även IÖ och Lindross
Johan_Lindroos skrev:Jag som funderar på att gå ur svenska kyrkan. Är inte heller konfirmerad. Dock döpt utan att blivit tillfrågad. Vet ej hur man ber.
Johan_Lindroos skrev:mats skrev:Svar på rubriken. Nej jag har inte blivit sågad, däremot har jag blivit tillrättadvisad av Massa IÖ och Johan Lindroos. Men de flesta tillber mig även IÖ och Lindross
Jasså tillber jag dig? Det visste jag inte!
Får man fråga hur jag går tillväga vid min tillbedjan?
Jag som funderar på att gå ur svenska kyrkan.
Hetsporren skrev:Martin skrev:LTS testar och försöker hitta fel på själva ljudåtergivningen, hittar man inget så gör man inte det, än... Det är inget mer med det.
Jag är medlem i LTS och tycker det testförfarandet är märkligt, ungefär lika märkligt som att Pioneer 668 skulle vara en "första klassens" CD-spelare...
Mayro skrev:Sen en otrevlig grej som försikommer väldigt ofta här. Det är att man hela tiden berömmer "sitt" faktiskt via att säga nedlåtande saker om andra forum osv osv...
I privatlivet blir man snabbt ansedd som en ren skitsnackare om man springer runt o berömmer sig själv o kritiserar andra..
Tips. Sluta snacka så förbannat mycket skit om andra forum.
IngOehman skrev:Mayro skrev:Sen en otrevlig grej som försikommer väldigt ofta här. Det är att man hela tiden berömmer "sitt" faktiskt via att säga nedlåtande saker om andra forum osv osv...
I privatlivet blir man snabbt ansedd som en ren skitsnackare om man springer runt o berömmer sig själv o kritiserar andra..
Är det inte precis det du gör nu om faktiskt?
Johan_Lindroos skrev:mats skrev:Svar på rubriken. Nej jag har inte blivit sågad, däremot har jag blivit tillrättadvisad av Massa IÖ och Johan Lindroos. Men de flesta tillber mig även IÖ och Lindross
Jasså tillber jag dig? Det visste jag inte!
Får man fråga hur jag går tillväga vid min tillbedjan?
Jag som funderar på att gå ur svenska kyrkan. Är inte heller konfirmerad. Dock döpt utan att blivit tillfrågad. Vet ej hur man ber.
Blue skrev:Hej Öhman! Jag hoppas att du vill medverka till att göra debatten lite mer konstruktiv än sist!
Blue skrev:iö skrev:Allvarligt talat - jag har fått veta att folk inte har fått registrera sig ens, på grund av att de äger mina högtalare.
Jag har sett sådana rykten florera här förrut. Verkar mycket märkligt. Det finns nämligen GOTT om folk som äger dina högtalare på hififorum.nu Det finns till och med ett särskilt "märkesforum" där dessa personer brukar diskutera sina/dina högtalare.
Blue skrev:iö skrev:Själv har jag blivit utslängd "på livstid", men trots det har jag nyligen fått veta att jag kan ansöka om inträde, så det gjorde jag. Jag har dock väntat i över en vecka nu...
Jasså minsann, för ett tag sedan lät det som att du inte hade några som helst avsikter att ansöka?
Blue skrev:iö skrev:Inser du alls skillnaden mellan återgivning och sound? Du skriver "tycker" och "märklig hörsel". Menar du alltså att en person med märklig hörsel godtyckligt kan definiera om återgivningsbegreppet?
Gissar att du åter kör "klipp, klista och förvirra din motståndare"-trixet nu.
Blue skrev:Prova vänligen att läsa det textstycke som du här har klippt ut fraser ur en gång till, och se om du möjligen kan förstå vad jag försökte säga med det inlägget.
Att döma av de efterföljande inläggen i övrigt verkar det i alla fall som att de flesta har förstått innebörden i det jag skrev.
Mayro skrev:IngOehman skrev:Mayro skrev:Sen en otrevlig grej som försikommer väldigt ofta här. Det är att man hela tiden berömmer "sitt" faktiskt via att säga nedlåtande saker om andra forum osv osv...
Är det inte precis det du gör nu, om faktiskt?
Nej. Det gör jag inte. Jag komenterar saker som redan i denna tråden sägs på flera ställen. Och jag sitter INTE på annat forum o skrev detta inlägg. Jag skrev detta här.
Så det anser jag inte Iö.
IngOehman skrev:De finns väl ingen som blivit lika sågad här på Faktiskt som jag.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 29 gäster