Moderator: Redaktörer
KarlXII skrev:Själv har jag just putsat klart köttet till grillningen imorron och lagt i marinad. Glöm inte att göra det redan idag! Jag är lite småstolt att jag kom ihåg det, nämligen...
Fjonkalicious skrev:KarlXII skrev:Själv har jag just putsat klart köttet till grillningen imorron och lagt i marinad. Glöm inte att göra det redan idag! Jag är lite småstolt att jag kom ihåg det, nämligen...
Vad i hela fridens namn skall man med grillat på midsommarafton? Snart så sitter folk med kebab och McD på bordet och en krans av plastblommor.
Nä, sill, panntollor och nubbe för bövelen!![]()
Mvh
FIlip
EA_73 skrev:Glad midsommar alla! Rapport direkt från husvagnen! HURRA FÖR MOBILT BREDBAND![]()
Idag blir det sill, nubbe jordgubbstårta och lite grillat vad det lider.
Kaffekoppen skrev:Helt sjukt!
Jag skulle hoppat fallskärm i Härnösand, men fick ingen kattvakt först och hittade ingen prisvärd resa sedan
Kul att ni hade gött väder!
Jag skulle hoppat fallskärm i Härnösand, men fick ingen kattvakt först och hittade ingen prisvärd resa sedan
Provat det. Katterna tuggar fragma i bur och skriker så man tror de skall dö samtidigt som man ser bröstkorgen röra sig av de hårda hjärtslagen. Släpper man ut dem ur buren lägger de sig på samma yta och sover lugnt...Max_Headroom skrev:Kaffekoppen skrev:Helt sjukt!
Skaffa en kattbur, och sele med koppel så kan du ta med katten till hoppfältet nästan gång. Den kommer genast att bli populär där och du kommer att bli avgudad av brudarna!
Skulle varit mitt livs första hopp. Blir förhoppningsvis senare i sommar iallafall!Laila skrev:Kaffekoppen skrev:Helt sjukt!
Tråkigt !![]()
En undran, är du van hoppare eller "nybörjare" ?
Hur många hopp har du gjort ?
petersteindl skrev:Vad jag däremot inte förstår är själva kopplingen mellan det tilltänkta fallskärmshoppet och Härnösand. Vad jag minns så var hoppet tänkt att ske i Dalarna? Härnösand ligger i Ångermanland.
Detsamma gäller mina katter. Under 13år har de inte lämnats mer än ett dygn och det skall de slippa!petersteindl skrev:Oj, tråden verkar lite OT med alla kissemissar, men då får jag väl försöka göre kissemissarna lite icke-OT
Jag har själv haft katt från 1975 till 1979 och förstår att katter behöver kattvakt då man lämnar dessa under några dagar. Min kisse mådde uselt då jag var borta. Den tyckte heller inte om att bli förflyttad.
Det är mitt minne som spelade ett spratt! Tänkte inte ens på det när du berättade vart du skullepetersteindl skrev:Vad jag däremot inte förstår är själva kopplingen mellan det tilltänkta fallskärmshoppet och Härnösand. Vad jag minns så var hoppet tänkt att ske i Dalarna? Härnösand ligger i Ångermanland.
Väl mött
PS
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster