Mayro skrev:Att syn o öron KAN luras står klart. Det finns bilder där man lurar ögonen...
Men det är medvetna saker som görs helt med utnyttjande av våra sinnens funktioner.. Det har absolut noll med nogranna utvärderingar i sitt eget system hemmavid att göra..
Och jag vet vad jag hör.punkt igen.
Sedan Iö får du väl tala om vad du vill.. Så har du haft en skoj rolig exprimentsak pågående vid vårt besök hos dig så berätta du gärna...
Däremot jag är ju trovärdigheten låg angående det då det lika gärna kan vara en rent påhittad efterkonstruktion du kommer med.. Så kör du på bara. Men var medveten att nu börjar jag faktiskt bli så irriterad på dig så i o med denna tråds samt andra trådars utvekling så kommer jag snart öppna för mer direkt a diskutioner med dig som konstuktör samt LTS ideolog..För du börjar verkligen irritera en hel del via dina svepande självbeaktande inlägg i stort..Personen Iö skiter jag i att diskutera med.. Utan den blir diskution med dig i dina roller du har. Därmed INTE personpåhopp.. Du skall inte använda dig av dina olika roller för att gömma dig då någon börjar besvara dig skall du veta..Och din roll här är mestadels såsom branch samt föreningsideolog och molt anvarig till vissa delar.. personen IÖ som privatperson är långt ifrån den huvudsakliga deltagaren här enligt mig..
Och jag har legat MYCKET MYCKET lågt med dig nu länge o väl vad skit du än farit ut med här o där..Som däremot är riktade från en med klart andra roller än mig såsom privat medlemm....
Jag har avhållit mig från att besvara dig och förväntat mig att du skulle som andra styras upp av medlemmar samt moderatorer.. Detta sker inte..
Så fortsätter du nu iö med ditt snackande om ditt o datt och förvränger flera meningar utagna ut inlägg så får du nu stå ditt eget kast angående mig..Gör som du vill.. Och sluta att ta ut korta stycket och gör om mina inläggs helheter som du gör.. Sådant besvarar jag inte. Däremot läser jag detta sättet som rena provokationer direkt riktade mot mig såsom pprivatperson ifrån en företagare samt ledande figur för LTS.....Och därmed kommer jag även aggera mot dig i LTS egenskapen du har. Så du kan inte gömma dig bakom att inte LTS har med saken att göra...
Detta är nu slutlekt iö.. Nu gör du bäst du vill. Men jag kommer börja besvara dig om detta fortsätter utan tillsägelse eller att du själv hajar du går på för långt...Aldeles för långt...
Men skriv du ut dina expriment du utför på mig och Ulf vid vårt besök.. Skulle vara rent skoj att se faktiskt...Det kommer INTE anses såsom elakhet utan mer bedömmas utifrån den trovärdighet sådant har.
och ev finns det ju "svar" på det du skall berätta om.. Var även du berädd på det Iö.. Så kör på du bara..Inga problem alls...
däremot så är det andra ett problem OM du inte läser och fattar vad jag säger åt dig.. Tills NU har jag INTE gått i svaromål mot dina puckade inlägg här o där.. Men jag KOMMER göra detta OM du inte avslutar ditt aggerande..Och minns med vilka ögon JAG ser på dig iö.. I mina ögon är du inte ens en enda % privatperson här då du skriver..
utan alltid och jämt en företagare samt ledande i en förening.. DETTA är den rioll du har i mina ögon..
Så göm dig inte bakom tjat om opåhopp då du får som andra företagare som någon sa nyss här på forumet om en annan företagare "stå ditt kast"...
Och detta är inte ett hot. Det är ett löfte Iö..Jag är förbannat less dina vridande krypande inlägg där du förvanskar samt jävlas..
Det ovanstående var det obehagligaste jag läst på
mycket länge.
Det inte bara var ett enda långt hot från början till slut, det var inte ens förtäckt - du skriver nästan ordagrannt hur din vendetta kommer att se ut om jag redovisar suggestionstesten!
Min ambition med att erbjuda mig att berätta om den suggestion jag körde på er var bara att
hjälpa dig att se en korrekt världsbild - att lära dig något om dig själv, som du inte visste.
Allt du hade behövt göra om du inte ville det, var att be mig att inte skriva något om suggestionstesten. Det framgick tydligt av det jag skrev att det var upp till dig att bestämma om jag skulle berätta.
Men du kan känna dig lugn - jag kommer
inte att skriva ett ord om det suggestionstest jag gjorde på er.
(Att det inte är efterkonstruktion, kan bekräftas av flera som redan fått höra talas om det lilla experimentet, strax efter det att ni var här.
Jag fattar inte hur du kan misstro folk utan minsta orsak!
Du kanske själv använder lögner som en metod? Men om så är fallet - döm inte folk efter hur du själv är!)
I själva verket kommer jag inte att skriva ett endaste ord på Faktiskt.
Nu är det inte roligt att vara här längre.

Ett forum där folk beter sig (och
får bete sig) som du just gjorde är inte ett ställe där jag vill vara.
Jag kommer att överväga att komma tillbaka när hoten har tagits tillbaka, eller när åtgärder vidtagits för att stävja ditt beteende.
Adjö.
Vh, iö
Fd psykoakustikforskare & ordf LTS. Nu akustiker m specialiteten
studiokontrollrum, hemmabiosar & musiklyssnrum. Även Ch. R&D
åt Carlsson och Guru, konsult åt andra + hobbyhögtalartillv (Ino).