Almen skrev:Har ni avtal med butiker ännu, i så fall vilka? Ser spännande ut!
Inte än men vi hoppas på det inom de kommande veckorna.
Moderator: Redaktörer
Almen skrev:Har ni avtal med butiker ännu, i så fall vilka? Ser spännande ut!
tummenmittihanden skrev:Tillhör plåten(?) på väggen högtalarkonstruktionen? Bör man, i så fall, ha tomt under högtalaren, d v s inte sätta den över någon bänk eller liknande? Är det för att basporten är nedåtriktad?
tummenmittihanden skrev:Tillhör plåten(?) på väggen högtalarkonstruktionen? Bör man, i så fall, ha tomt under högtalaren, d v s inte sätta den över någon bänk eller liknande? Är det för att basporten är nedåtriktad?
_Fredrik_ skrev:Konstigt var dock att på en bild på väggen med skotrar så vara bara en av fyra Lambretta, resten Vespor. Inte så bra.
_Fredrik_ skrev:Ja, AI:s rum var för jävla maxat!
Naqref skrev:_Fredrik_ skrev:Konstigt var dock att på en bild på väggen med skotrar så vara bara en av fyra Lambretta, resten Vespor. Inte så bra.
paa verkade tycka annorlunda.
NiklasF skrev:robsarve skrev:Får tacka de båda gentlemenen nagref och fjonk för mässans trevligaste demo!
Uppskattade ljudet mycket även om jag gärna hade lyssnat på något mer höguppöst än spotify (misstänker att det glömdes hemma i mässtress).
Ett prov på att en bra, utförd, enkel konstruktion, kan hävda sig väl mot mycket annat. Formgivningen är en fullträff. Det som slog mig är hur väl de skulle fungera flankerandes en platt-tv i mindre vardagsrum.
Var alá Elvis/Johnny Cash fjonk alltså, jag och namn är ingen bra kombo.
Skoj att ha sett både Naqref och Fjonk, var trevligt som tusan hemma hos Lindgren och Östberg på kvällen.
Paa har kanske inte kört nån Lambretta, då är det förståeligt.Naqref skrev:_Fredrik_ skrev:Ja, AI:s rum var för jävla maxat!
En roliga sak var att Ludwig (mässansvarig) dök upp på söndagsförmiddagen med Alexandra (?) från Brinkmann bara för att visa upp hur coolt vårt rum var.
Fjonkalicious skrev:NiklasF skrev:robsarve skrev:Får tacka de båda gentlemenen nagref och fjonk för mässans trevligaste demo!
Uppskattade ljudet mycket även om jag gärna hade lyssnat på något mer höguppöst än spotify (misstänker att det glömdes hemma i mässtress).
Ett prov på att en bra, utförd, enkel konstruktion, kan hävda sig väl mot mycket annat. Formgivningen är en fullträff. Det som slog mig är hur väl de skulle fungera flankerandes en platt-tv i mindre vardagsrum.
Var alá Elvis/Johnny Cash fjonk alltså, jag och namn är ingen bra kombo.
Skoj att ha sett både Naqref och Fjonk, var trevligt som tusan hemma hos Lindgren och Östberg på kvällen.
"Fjonken has left the Sthlm"
Jomenvisst, Lindroos och möstberg skall ha en eloge för att dom riggade efterfest. Riktigt trevligt var det. Jag har heller inte riktigt koll på alla namn och nicknames.
Det visar sig att några har varit i vår monter utan att ge sig till känna och till nästa gång kan man hoppas att man kastar fram en tass. Alltid roligt att träffa nytt folk.
Med vänlig hälsning,
Filip
_Fredrik_ skrev:Paa har kanske inte kört nån Lambretta, då är det förståeligt.
jonasp skrev:Vafan vi skulle skakat tass ju!
bakerman22 skrev:jonasp skrev:Vafan vi skulle skakat tass ju!
Du var inte med på kvällen hos Johan och MÖ eller...?
Jag var ju där, men jag var lite *ähum* full...![]()
jonasp skrev:bakerman22 skrev:jonasp skrev:Vafan vi skulle skakat tass ju!
Du var inte med på kvällen hos Johan och MÖ eller...?
Jag var ju där, men jag var lite *ähum* full...![]()
Jag bangade på kvällen, jag var nyinkommen i landet från USA och rasade nästan ihop av trötthet...
Naqref skrev:_Fredrik_ skrev:Ja, AI:s rum var för jävla maxat!
En roliga sak var att Ludwig (mässansvarig) dök upp på söndagsförmiddagen med Alexandra (?) från Brinkmann bara för att visa upp hur coolt vårt rum var.
Naqref skrev:_Fredrik_ skrev:Ja, AI:s rum var för jävla maxat!
vad har hon för nick på faktiskt?OlA-68 skrev:Naqref skrev:_Fredrik_ skrev:Ja, AI:s rum var för jävla maxat!
Alexandra heter fö. brinkman i efternamn... och jobbar som skivspelarkonstruktör
hifikg skrev:Naqref skrev:_Fredrik_ skrev:Ja, AI:s rum var för jävla maxat!
Men vänta nu... jag var ju där... vad missade jag? Vad var det som var så maxat? Visserligen var det bland de sista rum jag besökte, men så jäkla trött kan jag väl ändå inte ha varit. Rummet jag besökte var bland de mindre på mässan, granne med det tysta OD11-rummet. Jag minns ett bord till vänster med diverse elektronik, nåt från HA tror jag och en Sonos. Anders satt vid bildskärmen och på väggen 2-3 meter framför sista stolsraden, var det två-tre rader stolar? fanns AI-högtalarna med plåtrännor under och på ett hemsnickrat stativ stod Lillstig. På kortväggarna hängde nåt med hål i och mellan högtalarna en affisch. Det är min minnesbild. Jag tog inte ens en bild därinne.
Jag hade tänkt hälsa på Anders, men när Filip tog över så försvann han ut och Filip kopplade jag inte till någon på Faktiskt.
I vilket annat rumm satt det en herre i mörk polotröja, rökte rak pipa och spelade skivor för gästerna?hifikg skrev:Naqref skrev:_Fredrik_ skrev:Ja, AI:s rum var för jävla maxat!
Men vänta nu... jag var ju där... vad missade jag? Vad var det som var så maxat? Visserligen var det bland de sista rum jag besökte, men så jäkla trött kan jag väl ändå inte ha varit. Rummet jag besökte var bland de mindre på mässan, granne med det tysta OD11-rummet. Jag minns ett bord till vänster med diverse elektronik, nåt från HA tror jag och en Sonos. Anders satt vid bildskärmen och på väggen 2-3 meter framför sista stolsraden, var det två-tre rader stolar? fanns AI-högtalarna med plåtrännor under och på ett hemsnickrat stativ stod Lillstig. På kortväggarna hängde nåt med hål i och mellan högtalarna en affisch. Det är min minnesbild. Jag tog inte ens en bild därinne.
Jag hade tänkt hälsa på Anders, men när Filip tog över så försvann han ut och Filip kopplade jag inte till någon på Faktiskt.
_Fredrik_ skrev:I vilket annat rumm satt det en herre i mörk polotröja, rökte rak pipa och spelade skivor för gästerna?
Erik_Johansson skrev:För oss som inte var där... Är det så "illa" att högtalarna inte kläddes av vid något tillfälle under helgen?![]()
_Fredrik_ skrev:I vilket annat rumm satt det en herre i mörk polotröja, rökte rak pipa och spelade skivor för gästerna?hifikg skrev:Naqref skrev:_Fredrik_ skrev:Ja, AI:s rum var för jävla maxat!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster