mx skrev:Det är få som har så bra smak som jag dock. Många som går fetbort!
Men du glömde bort mig.
Moderator: Redaktörer
JanBanan skrev:Helt jävla otroligt att varenda tråd som handlar om högtalare skall urarta då inobögarna inte kan acceptera att det faktiskt finns bättre högtalare...
xeizo skrev:Ino får vara med på listan över världens bästa högtalare som typ ingen har hört. Kanske kommer i nästa nummer.
Enklaste sättet att vara bäst måste vara att göra det extremt svårt för någon att jämföra
JanBanan skrev:Helt jävla otroligt att varenda tråd som handlar om högtalare skall urarta då inobögarna inte kan acceptera att det faktiskt finns bättre högtalare...
jannemannen skrev:JanBanan skrev:Helt jävla otroligt att varenda tråd som handlar om högtalare skall urarta då inobögarna inte kan acceptera att det faktiskt finns bättre högtalare...
+ på den !
Jag håller med helt och fullt ! Detta förstör "forumkänslan" tycker jag....
Folk vågar ju knappt skriva något som "avviker"...
edit: ändrade formuleringen lite...
Mvh/Janne
sprudel skrev:jannemannen skrev:JanBanan skrev:Helt jävla otroligt att varenda tråd som handlar om högtalare skall urarta då inobögarna inte kan acceptera att det faktiskt finns bättre högtalare...
+ på den !
Mvh/Janne
Äh! Snick-snack! Bidrar till forumkänslan högst betänkligt.
sportbilsentusiasten skrev:sprudel skrev:jannemannen skrev:JanBanan skrev:Helt jävla otroligt att varenda tråd som handlar om högtalare skall urarta då inobögarna inte kan acceptera att det faktiskt finns bättre högtalare...
+ på den !
Mvh/Janne
Äh! Snick-snack! Bidrar till forumkänslan högst betänkligt.
jannemannen, om "Folk inte vågar skriva något som "avviker" så är det väl DERAS problem eller hur?
Varför ska det vara så förbenat farligt att tycka olika?
Vissa människor är livrädda för att sticka ut, det ska de inte vara.
Om man bara uttrycker sin avvikande åsikt med respekt är det inte farligt, jag lovar!
Tycker att jag läser alldeles för mycket på forumet, men jag har då helt missat det vaniga i...Fast i många fall funkar det ju inte riktigt så. Säger man att högtalare A låter jättebra så finns det en tendens att några av dem som har just Ino talar om för en direkt vilken oneutral högtalare det och hur illa den låter.
MagnusÖstberg skrev:Tycker att jag läser alldeles för mycket på forumet, men jag har då helt missat det vaniga i...Fast i många fall funkar det ju inte riktigt så. Säger man att högtalare A låter jättebra så finns det en tendens att några av dem som har just Ino talar om för en direkt vilken oneutral högtalare det och hur illa den låter.
MagnusÖstberg skrev:Tycker att jag läser alldeles för mycket på forumet, men jag har då helt missat det vaniga i...Fast i många fall funkar det ju inte riktigt så. Säger man att högtalare A låter jättebra så finns det en tendens att några av dem som har just Ino talar om för en direkt vilken oneutral högtalare det och hur illa den låter.
Beakungen skrev:Jag kan förstå att man knappt vågar nämna sina högtalare då eftersom man inte vill behöva lägga halva sin tid på forat med att försvara sitt tyckande.![]()
Beakungen skrev:MagnusÖstberg skrev:Tycker att jag läser alldeles för mycket på forumet, men jag har då helt missat det vaniga i...Fast i många fall funkar det ju inte riktigt så. Säger man att högtalare A låter jättebra så finns det en tendens att några av dem som har just Ino talar om för en direkt vilken oneutral högtalare det och hur illa den låter.
Kanske man blir fartblind av att vara så aktiv på forat?![]()
Jag ser det ofta i undertoner och när man läser mellan raderna på det en del skriver.
Jag har ju inte hört ino så jag bryr mig inte så mycket om vad de skriver.
sportbilsentusiasten skrev:Beakungen skrev:Jag kan förstå att man knappt vågar nämna sina högtalare då eftersom man inte vill behöva lägga halva sin tid på forat med att försvara sitt tyckande.![]()
Och varför ska du göra det då?
Kan ju räcka med att skriva vad du tycker, och strunta i om andra har synpunkter?
Eller måste du rättfördiga ditt köp genom att överyga andra om DIN produkts förträfflighet?
Verkar som vissa ägare känner sig otroligt hotade av att någon tycker en annan talare är bra. Någon av dessa postar då ett inlägg.
Då blir de med avvikande talare lika hotade...
Rena dagisnivån!
[/b]
Almen skrev:Beakungen skrev:MagnusÖstberg skrev:Tycker att jag läser alldeles för mycket på forumet, men jag har då helt missat det vaniga i...Fast i många fall funkar det ju inte riktigt så. Säger man att högtalare A låter jättebra så finns det en tendens att några av dem som har just Ino talar om för en direkt vilken oneutral högtalare det och hur illa den låter.
Kanske man blir fartblind av att vara så aktiv på forat?![]()
Jag ser det ofta i undertoner och när man läser mellan raderna på det en del skriver.
Kanske du som är fartblind? Lite skillnad i att läsa "direkt vilken oneutral högtalare det och hur illa den låter" och "läsa mellan raderna".Jag har ju inte hört ino så jag bryr mig inte så mycket om vad de skriver.
Ja, nu verkar det ju trots allt som att du bryr dig en hel del...
Bamsefar skrev:Hmmm...
Som f.d. Wilson WATT/Puppy ägare så vart jag helt plötsligt nyfiken på Sasha - man kanske skulle lyssna lite och se om problemen har försvunnit med tiden - det borde ju ha hänt lite...
Fjonkalicious skrev:Nattlorden skrev:Trevlig lista. Skönt att veta man sitter med högtalare som tagit förstplatsen om de bara hade hört dem någon gång.
Men herregud Nattlorden. Sånt här får mig att vilja lämna faktiskt.se.
jannemannen skrev:JanBanan skrev:Helt jävla otroligt att varenda tråd som handlar om högtalare skall urarta då inobögarna inte kan acceptera att det faktiskt finns bättre högtalare...
+ på den !
Mvh/Janne
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster