Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:Men du fattar inte Bill50x - Richard tycker inte det han skriver, fattar du inte det?
Läs hans signatur för tusan![]()
Richard är helt enkelt uttråkad och opålitlig och som sådan borde han få en varningsflagga så ingen som inte känner till bakgrunden blir lurad av det han skrivet
MagnusÖstberg skrev:Se det som att Richard är extra trovärdig, så trovärdig att du inte fattade det - och du har hängt här länge mannen
Du gick på mig om en personlig vendetta pga dina galna förutfattade meningar![]()
Försök du skämta bort det
Detsamma! Må vädergudarna vara på vår sida!Bill50x skrev:MagnusÖstberg skrev:Se det som att Richard är extra trovärdig, så trovärdig att du inte fattade det - och du har hängt här länge mannen
Du gick på mig om en personlig vendetta pga dina galna förutfattade meningar![]()
Försök du skämta bort det
Det behövs inte, det gör du så bra själv
Ha en trevlig helg!
Mvh / B
Jag ser/lyssnar på "Greys anatomy" mest för att alternativet är att köra borrmaskin i väggen och lyssna på den..mx skrev:Vad lyssnar ni på för musik grabbar?
MagnusÖstberg skrev:Jag ser/lyssnar på "Greys anatomy" mest för att alternativet är att köra borrmaskin i väggen och lyssna på den..mx skrev:Vad lyssnar ni på för musik grabbar?
Jag har sett smarta lösningar med spikes bredvid mjuka fötter så man får fördelen av båda. De kan dock ersättas med tuggummi.mx skrev:Min TV hänger på att stativ. Funderar på att sätta SD under TV-bänken, men
jag är rädd att jag inte ska höra av folk säger.
MagnusÖstberg skrev:Jag har sett smarta lösningar med spikes bredvid mjuka fötter så man får fördelen av båda. De kan dock ersättas med tuggummi.mx skrev:Min TV hänger på att stativ. Funderar på att sätta SD under TV-bänken, men
jag är rädd att jag inte ska höra av folk säger.
Tack, jag kände själv att jag var lite flummig, så jag vill bara berätta att det alltid är kul att läsa inlägg från någon så insatt och öppensinnig från som dig.mx skrev:MagnusÖstberg skrev:Du tuggar det med öppen mun och har på så sätt eliminerat din påverkan av skillnaderna mellan spikes och mjukfötter i praktisk bemärkelse och kan fokusera på ljud och bild.
Got it.
bassman skrev:I mitt rum där betonggolvet + mjukmatta regerar fanns det inget bra som spikar tillförde..!
bassman skrev:Griff skrev:bassman skrev:mx skrev:Vad lyssnar ni på för musik grabbar?
Feet Foxes skit bra
Korr. Fleet Foxes.
Håller med!
/Anders
Yezz korrektion
Nu tycker jag att du fulciterarmx skrev:MagnusÖstberg skrev:De var coola på Way Out West förra året
Sinussvepen?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 29 gäster