Moderator: Redaktörer
OlA-68 skrev:man kan faktiskt umgås utan att ligga i sängen med det motsatta könet... så nej det betyder det inte. därmed inte sagt att det hade varit trevligt om fallet varit sådant
Fjonkalicious skrev:Satan, det kommer att bli starkt.
Jag gjorde egen chilipasta häromdagen, enl. misanplass anvisningar. När jag rostade chili i pannan, stod jag och tog en öl och snackade med en polare. Helt plötsligt fick jag sjuk panikhosta. Det bara knöt sig i halsen. Tog en klunk bärs och det lugnade ner sig. Ursäkta mig lite för jag har varit lite småförkyld. Sedan fick polaren också en sjuk hostattack. Vafan är det som händer? Jodå, det var gaserna från chili... satan vad det kan framkalla diverse fenomen. Fick ställa ut det på balkongen...![]()
Det blev... rätt bra malle i grejorna.
Nattlorden skrev:OlA-68 skrev:man kan faktiskt umgås utan att ligga i sängen med det motsatta könet... så nej det betyder det inte. därmed inte sagt att det hade varit trevligt om fallet varit sådant
Jag tror dock inte konceptet är så inarbetat ännu att säger man till kvinns " jag skall iväg och GÖKa hela helgen, vill du följa med?" att de förväntar sig hifibattle med mat...
Fjonkalicious skrev:Således "sover" du aldrig med stumma kvinnor OlA?
OlA-68 skrev:sedan fö. så e jag inte så lättfotad som vissa låter sig tro. en kvinna är värd ens kärlek om man kan förvänta sig någon tillbaka.
jag går aldrig i säng med ngn som jag inte har ngt utbyte rent verbalt under frukosten dagen efter med
avr7000 skrev:Ola... Min fru som nu kommit hem från Barcelona hälsar att Chillin var våldsamt god
Naqref skrev:En god gärning var att tävlingslåtarna brändes ut på skiva och delades ut till alla närvarande. Jag sitter och lyssnar på den just nu. Väldigt bra låtval faktiskt. Trots Dire Straights.
Fråga till kombatanterna: Vad är låt #3 för något?
NiklasF skrev:Naqref skrev:En god gärning var att tävlingslåtarna brändes ut på skiva och delades ut till alla närvarande. Jag sitter och lyssnar på den just nu. Väldigt bra låtval faktiskt. Trots Dire Straights.
Har du en smartphone så ta ner Shazam och låt telefonen lyssna så får du info.
Naqref skrev:En god gärning var att tävlingslåtarna brändes ut på skiva och delades ut till alla närvarande. Jag sitter och lyssnar på den just nu. Väldigt bra låtval faktiskt. Trots Dire Straights.
avr7000 skrev:Naqref skrev:En god gärning var att tävlingslåtarna brändes ut på skiva och delades ut till alla närvarande. Jag sitter och lyssnar på den just nu. Väldigt bra låtval faktiskt. Trots Dire Straights.
Mikael Rickfors...
avr7000 skrev:Naqref skrev:En god gärning var att tävlingslåtarna brändes ut på skiva och delades ut till alla närvarande. Jag sitter och lyssnar på den just nu. Väldigt bra låtval faktiskt. Trots Dire Straights.
Mikael Rickfors...
Naqref skrev:avr7000 skrev:Naqref skrev:En god gärning var att tävlingslåtarna brändes ut på skiva och delades ut till alla närvarande. Jag sitter och lyssnar på den just nu. Väldigt bra låtval faktiskt. Trots Dire Straights.
Mikael Rickfors...
Aha, nu börjar minnet komma tillbaka.
Men det är bara tillfälligt då det vankas oxfil'e ikväll.
Användare som besöker denna kategori: zorro och 29 gäster