...och den hade lock med gångjärn.
Vad mer kan Conan begära?
Moderator: Redaktörer
petersteindl skrev:Melcovad sägs om en sådan?
Mvh
Peter
Dual i rubriken på sitt reklamblad skrev:fully automatic, of course
lennartj skrev:Vad mer kan Conan begära?
Nattlorden skrev:Om man är så petig att man behöver annan pickup för singlar, så är man väl pragmatisk nog att ha två spelare?
Conan skrev:
Det är en annan sak att välja en skiva ur hyllan, plocka ur den ur konvolutet, lägga på tallriken och borsta skiva & nål och sen lyssna på hela sidan utan att enkelt kunna skippa ett spår ... kontra att klicka igång en spellista i Spotify.
Sen är ju en maffig vinylspelare med en läcker pickup och ett bra RIAA-steg en väldigt mycket läckrare kombo än en aldrig så högpresterande Oppo BDP. Tycker jag...
Perfector skrev:Detta kan väl platsa som en "fet" vinylspelare
Nattlorden skrev:Om man är så petig att man behöver annan pickup för singlar, så är man väl pragmatisk nog att ha två spelare?
Conan skrev:- Automatik. Verkar det inte vara?
Anders_A skrev:Marknaden för vinyl är nog knappast på uppsving av tekniska skäl, vill man ha automatisk musikspelning är ju streaming över nätet redan överlägset vad en vinylspelare kan erbjuda. Vinyl spelar folk när de vill ha känslan av det manuella pillandet och myset med konvoluten tillsammans med musiken.
klaswar skrev:Fick precis hem den här feta lilla skönheten till min flickvän:
http://home.arcor.de/dualschlippo/hifi/dual430.jpg
Henrik Tornquist skrev:En sån här har jag haft. Den tycker jag är vacker. Full automatik och låter hyggligt.
Anders_A skrev:Marknaden för vinyl är nog knappast på uppsving av tekniska skäl, vill man ha automatisk musikspelning är ju streaming över nätet redan överlägset vad en vinylspelare kan erbjuda. Vinyl spelar folk när de vill ha känslan av det manuella pillandet och myset med konvoluten tillsammans med musiken.
Conan skrev:Henrik Tornquist skrev:En sån här har jag haft. Den tycker jag är vacker. Full automatik och låter hyggligt.
DP47 va? Den kvalar lätt in som fet spelare.Vad lirar du på nu?
HenrikTornquist skrev:[ Bild ]
En sån här har jag haft. Den tycker jag är vacker. Full automatik och låter hyggligt.
HenrikTornquist skrev:[ Bild ]
En sån här har jag haft. Den tycker jag är vacker. Full automatik och låter hyggligt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 29 gäster