Moderator: Redaktörer
Belker skrev:Member of the Year/ Årets Lem, är naturligtvis, trots sina sjukt dåliga Sheffield Labs-fusionmusiktips, i-or. För att han är tillbaks med faktiskt.io kunskap.
Baffel skrev:Jag nominerar FBK.
Motivering: Han är väldans engagerad och brinner för att ge tips och råd.
FBK skrev:Baffel skrev:Jag nominerar FBK.
Det röstningen är du nog ensam om.![]()
sprudel skrev:FBK skrev:Baffel skrev:Jag nominerar FBK.
Motiveringen kan nog många hålla med om.
FBK skrev:Baffel skrev:Jag nominerar FBK.
hcl skrev:Även om det titt som tätt träts på ett mycket oklädsamt sätt så tycker jag ändå några av forumets mest värdefulla bidragare () saknas. En som allt som oftast skriver inlägg med ett svåröverträffat djup är petersteindl. IÖ och även JM bidrar med mycket kunskap och/eller tänkvärda eller på annat sätt intressanta inlägg. Att samtalstonen och acceptansnivån för andras syn inte alltid ligger i första rummet är trist, men om en person bidrar med så mycket annat därutöver tycker jag ändå personerna skall ges det erkännande de förtjänar. Årets forummedlem är kanske inte rätt epitet då många bidragit med mycket under väldigt lång tid, men visst något skall vi ju ha att diskutera...
rajapruk skrev:I-or. Såklart.
hifikg skrev:Det blir ingen omröstning. Här nominerar man. O sen har elektorerna tagit jullov så alla nominerade får lika många röster (0) o kan känna sig lika nöjda allihop. Som på vilket dagis som helst. Alla blir Lucia!
hcl skrev:hcl skrev:Även om det titt som tätt träts på ett mycket oklädsamt sätt så tycker jag ändå några av forumets mest värdefulla bidragare () saknas. En som allt som oftast skriver inlägg med ett svåröverträffat djup är petersteindl. IÖ och även JM bidrar med mycket kunskap och/eller tänkvärda eller på annat sätt intressanta inlägg. Att samtalstonen och acceptansnivån för andras syn inte alltid ligger i första rummet är trist, men om en person bidrar med så mycket annat därutöver tycker jag ändå personerna skall ges det erkännande de förtjänar. Årets forummedlem är kanske inte rätt epitet då många bidragit med mycket under väldigt lång tid, men visst något skall vi ju ha att diskutera...
Ovanstående håller fortfarande, men för året skulle jag tillägga följande bubblare; FBK och goat76 för sina upplevelseorienterade inlägg samt Strmbrg för sitt outtröttliga trådskapande. Tycker också Tangband har sina stunder.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster