Komorok skrev:hoppas på att det celldelar snart...

Moderator: Redaktörer
Jag vet inte vad du gjorde, men jag har slipat och spacklat i drygt en timmeJohan_Lindroos skrev:Och det var vi som skulle börja snickra nu när vi kom hem...!
MagnusÖstberg skrev:Jag lyssnade innan det var folksamling, och företaget presterade mässan bästa ljud.
Nattlorden skrev:Låt några få förhandskika och kommentera på de eventuellt största websidesynderna innan ni publikar den. Förstaintrycket är viktigt.
BAMBAM skrev:Nattlorden skrev:Låt några få förhandskika och kommentera på de eventuellt största websidesynderna innan ni publikar den. Förstaintrycket är viktigt.
Korrektur läsning är inte lätt.
The four proprietary, discrete operational amplifiers in the input amplifier excel in every aspect of performance; having ultra low noise and distortion, wide bandwidth and a 48 volts peak-to-peak output. These operational amplifiers will only operate in its most linear area and far beyond clipping even if the RS2000 is driven into clipping.
Ni vill nog inte ha beyond i detta sammanhang
- B
paa skrev:BAMBAM skrev:These operational amplifiers will only operate in its most linear area and far beyond clipping even if the RS2000 is driven into clipping.
Ni vill nog inte ha beyond i detta sammanhang
- B
Ett enkelt "from" funkar väl?
subjektivisten skrev:Grymt snyggt.
Vilket monster!
DVD-ai skrev:Hahha, vilka djävulskt sjuka steg !![]()
Jätte kul att ni lyckts kräma ut än mer, ett sådan till topparna skulle sitta fint....
Men 4st RS2000 skulle vara väldigt mycket snyggare än en stapel 208:or.Komorok skrev:Hur mycket distorsion har ett ep4000 jämfört med ett rs2000?
Så länge jag har råd kommer jag att driva hela systemet med hifi-steg.
Alexi skrev:Men 4st RS2000 skulle vara väldigt mycket snyggare än en stapel 208:or.Komorok skrev:Hur mycket distorsion har ett ep4000 jämfört med ett rs2000?
Komorok skrev:Hur mycket distorsion har ett ep4000 jämfört med ett rs2000?
Komorok skrev:Det skadar ju inte att fråga, eller hur?
Dessutom kunde jag behöva lite mer effekt
Stegen klipper ju i baskanalerna eftersom jag kör med infra-eq.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster