Moderator: Redaktörer
Mikro-tunn högresistiv lågbrusande konduktiv plastledare på ett brett plastband som endast begränsas av fysikaliska lagar och vad ditt audio system klarar av.
m_persson79 skrev:Hellre sånt skitsnack än ex. nord ost som inte vet varför deras dyrare nätkablar låter bättre.. bara att de gör det, sist jag läste nått om det iaf.
Du också, du också, Mayro min vän!Mayro skrev:oj vad många som provat denna kabeltyp .Eftersom så många kan bedömma dettta skrivna som det ena o det andra.... det var överaskande.. För man sitter väl inte bara o snackar skit bara igen väl![]()
Ni är er lika i alla fall grabbar..![]()
Mayro skrev:oj vad många som provat denna kabeltyp .Eftersom så många kan bedömma dettta skrivna som det ena o det andra.... det var överaskande.. För man sitter väl inte bara o snackar skit bara igen väl![]()
Slartibartfast skrev:
Lugn och fin lilla forum. Inte börja gnabbas.
/J
Svante skrev:-Kan du inte hoppa ut över ett stup?
-Inte? Varför inte det?
-Jaså, man dör?
-Men hur vet du det, du har ju inte provat...
Svante skrev:Mayro skrev:oj vad många som provat denna kabeltyp .Eftersom så många kan bedömma dettta skrivna som det ena o det andra.... det var överaskande.. För man sitter väl inte bara o snackar skit bara igen väl![]()
Jaadu.
-Kan du inte hoppa ut över ett stup?
-Inte? Varför inte det?
-Jaså, man dör?
-Men hur vet du det, du har ju inte provat...
UrSv skrev:Nu tycker jag ni är lite väl hårda mot den där kabeln. Hade de bara anlitat nån som talade svenska för att skriva texten, läst på fysiken så att en del fakta stämde och försökt göra ett seriöst intryck istället för att presentera en så löjeväckande presentation av pseudofakta och flum hade ni säkert reagerat helt annorlunda. Det tror jag i allafall.
Användare som besöker denna kategori: jockewe och 6 gäster