för mig känns det nästan lite som att åka snålskuts då jag inte är medlem i LTS men ändå kan få ritningar riktigt billigt...)
Ja det är ju ganska snyggt jobbat faktiskt, även att dom tagit fram högtalaren är ju bra jobbat.
Som sagt som jag ser det så kan jag inte lyssna på denna högtalare i en butik, kanske i stockholm då men det är ju en bit dit.
Sen sätter man i hop den själv, den har ingen direkt marknadsföring, den testas inte av tidningar även fast jag inte litar på såna för 5 öre effter som att egna erfarenheter talar för annat.
Den kostar Ca 10000:- och den med fler bas element kostar sammanlagt Ca 20000:-
Denna högtalare torde enligt mina beräkningar utan att vara element expert el så ( lite kan man ju i alla fall) konkurera med betydligt dyrare högtalare som man köper i en butik.
Frågan är vilka kan dom dom kan konkurera med ?
Och hur lät dom i en gemförelse ?
Det borde jag väll få veta innan jag handlar nått för 10 el 20 tusen.
Även lite mer vad tex filtret besår av, är det bra komponenter och vad är då bra komponenter, är det tex polypropylenkondensatorer med 5 el 2 % tolerans ?
Nu funderar jag på att köpa såna och vill ha bra argument varför jag skulle göra det effter som att jag inte har en budget att åka till sthlm för att lyssna på sprakare.
Mvh