Moderator: Redaktörer
Haakan_W skrev:hade du bott i sthlm hade jag mer än gärna kommit över nån timma varje dag med både verktyg å viljamen tyvärr så har man ju en firma att sköta om...
Amit skrev:Almen skrev:Jag jobbar hela juli, men har planer på att dyka upp på lördag. Lagom till käket, kanske.
Finns det övernattningsmöjligheter lö-sön?
Visst, här finns plats, om än inte hotellstandard
Haakan_W skrev:hade du bott i sthlm hade jag mer än gärna kommit över nån timma varje dag med både verktyg å viljamen tyvärr så har man ju en firma att sköta om...
men du får lova att dokumentera väl under byggets gång! gärna med dagsfärska bilder så man kan kommentera lite?
Belker skrev:Haakan_W skrev:hade du bott i sthlm hade jag mer än gärna kommit över nån timma varje dag med både verktyg å viljamen tyvärr så har man ju en firma att sköta om...
men du får lova att dokumentera väl under byggets gång! gärna med dagsfärska bilder så man kan kommentera lite?
Jag bor ju i Stockholm! Då kommer du över nån timme om dan och gräver runt mitt hus, då?![]()
Amit skrev:Vem kommer och hjälper till?
3/7 - 8/7
Undrar,
Amit
Naqref™ skrev:Jag hjälper gärna till så mycket min klena lekamen förmår (och vad andra obligatoriska aktiviteter tillåter).
Vad blir det för premiärfilm?
Amit skrev:Vad blir det för premiärfilm?
Bra fråga.
Några förslag?
Naqref™ skrev:Amit skrev:Vad blir det för premiärfilm?
Bra fråga.
Några förslag?
Hälsoresan?
Haakan_W skrev:hade jag förstått problemet vore det bra
Patrik_B skrev::idea: Flytta fram balkongen in i rummet och låt stången agera räcke!
paa skrev:På denna sidan kan man se hur en förstärkning skulle kunna se ut med FR-ramar:
http://www.lantbruksnet.se/lindborg/
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 31 gäster