Obs bashornen bakom!!

Moderator: Redaktörer
Mayro skrev:Tilltalande utsikt på den bilden... Pink floyd måste haft en sådan upplevelse som man får av bilden då dom skrev "Wish you where here"
(HmmHette den så)
Stranne skrev:Coolt...Mayro skrev:Tilltalande utsikt på den bilden... Pink floyd måste haft en sådan upplevelse som man får av bilden då dom skrev "Wish you where here"
(HmmHette den så)
Vad menar du med Pink Floyd? Vad för upplevelse?
Jo den hette Wish You Were Here..
MVH S
men va konstigt han har ju lyssningsfåtöljen åt fel håll!
Time på Hififorum har det på ett liknande sätt, rätt bra när man sitter och snackar. Jag sitter med fjärren där mittemot.Haakan_W skrev:men va konstigt han har ju lyssningsfåtöljen åt fel håll!
Morello skrev:Låter nog ungefär som det ser ut.- som en kul entusiastanläggnning utan större anspråk på hifi.
Morello skrev:Låter nog ungefär som det ser ut.- som en kul entusiastanläggnning utan större anspråk på hifi.
Mayro skrev:Morello skrev:Låter nog ungefär som det ser ut.- som en kul entusiastanläggnning utan större anspråk på hifi.
Fick du mindervärdighetskomplex morello så du måste häva dig..![]()
Verkar som vi har ungefär samma inställning till musikanläggningar.Bill50x skrev:Utan att ha lyssnat har vi ju faktiskt ingen susning. Men personligen gillar jag dessa entusiaster som dedikerar hela sitt boende till välljudet. Kompromisslöst är bara förnamnet.
Vad som är HiFi kan man alltid diskutera, vilka parametrar är det som är viktiga? Dynamik och "sväng" är för mig mycket viktigare än rak frekvensgång och låg dist. För andra är det kanske tvärtom.
/ B
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 46 gäster