malare skrev:i, har du stängt av visning av popup fönster i Windows?
Nej, men jag är nog lite för otålig/snabb för att få upp dom. Vet att de finns men glömmer bort det då jag i regel inte hinner få upp dom.
malare skrev:Det enklaste sättet att sätta namn på skivorna man ska rippa är att klicka på ikonen som ser ut som en CD-skiva till vänster om "brevlådan".
...
Jo, jag har upptäckt och använd mig av funktionen, mycket smidigt !
Den delen av EAC är ganska självförklarande.
malare skrev:Faktum är att detta lilla program innehåller mängder av information och möjligheter som inte syns vid första anblicken. (Jag blev själv ganska förvånad över allt programmet innehåller när jag för några år sedan översatte programmet till svenska) Killen som har gjort programmet är fantastiskt duktig och med tanke på allt arbete som ligger bakom ett sådant program så är det märkligt att han inte tar betalt. Att det fortfarande är en beta ser jag bara som ett tecken på att han fortfarande inte är helt färdig med alla tillägg som han tänkt att programmet ska ha, och att det tar tid beror på hans studier som gör att han inte hinner med uppdateringar.
Mvh. Per Målare
Jag är oerhört imponerad av programmet ! Har inte inte stött på ett program med den funktionsrikedomen och den buggfriheten/kvaliteten på många år (i windowsvärlden vill säga).
Att han sedan har gjort det på fritiden medan han pluggar och ger bort det gratis är ännu mer imponerande !
Det är ju inte bara programmering det handlar om, han måste ju även ha lärt sig och noga undersökt och testat hur bitströmmarna är kodade och hur CD-spelare och mjukvara är kodade. (Han är definitivt intelligent !)
Jag har annars sedan första början haft dåliga erfarenheter av Windowsprogram. Antingen har de saknat elementära funktioner som jag behövt eller också har de haft så mycket buggar att jag inte stått ut med att använda dem i längden. Det har naturligtvis funnits undantag, som jag då förstås behållit.