Moderator: Redaktörer
PEGE skrev:Quad, de går ju inte av för hackor..........
Strauss skrev:Jag tycker Klipsch gör oerhört bra högtalare sett till pris/prestanda.
Dock lite dåligt byggda lådor, men det är åtgärdad nu till den nya serien som precis släpps.
Visst är dom bra! jag är inne på mitt andra par, RF7 sedan 1 år. Men jag funderar på att byta bort dom eftersom dom är gigantiska i mitt rum!
Tidigare hade jag ForteII, som inte lät lika bra som RF7:orna!
(Om någon är intresserad skicka PM) 11 mån old.
Nefilim skrev:Jag har börjat snegla på Carlsson OA 52.2 eller.3 nu. Kan det vara något?
Nefilim skrev:Jag har börjat snegla på Carlsson OA 52.2 eller.3 nu. Kan det vara något?
Jag har haft 52.2 hemma på prov för några år sedan och kan inte släppa tanken på dom.
Kommentar till Naqrefs inlägg... borde gjort citering.Nefilim skrev:Kaffekoppen skrev:basbotten
![]()
Vad menar du?
Kaffekoppen skrev:Kommentar till Naqrefs inlägg... borde gjort citering.Nefilim skrev:Kaffekoppen skrev:basbotten
![]()
Vad menar du?
I övrigt så håller jag på mina egna hemmagjorda, och får jag inte det så är jag barnsligt förtjust i de Dynaudiohögtalarna Nagref halvkopierar till tävlingen
Kaffekoppen skrev:så är jag barnsligt förtjust i de Dynaudiohögtalarna Nagref halvkopierar till tävlingen
Naqref™ skrev:Nefilim: Är inte det ett par Avalon?
Nej det gör dom inte! Har 2 vänner som har Quadar, ESL 63. Den enes är stackade, alltså 2 på varandra vilka ger ett oerhört välljud med Dynaco MKIII starkt moderniserade. [quote/]PEGE skrev:Nefilim
Nefilim skrev:Naqref™ skrev:Bitte: Hur svårt är det att få ett par Quote-taggar rätt?
Jo det är tydligen förbannat svårt!!![]()
Jag gör som man ska, men det måste vara en bugg!!
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], dewpo och 32 gäster