Förr fanns detta Svenska högtalarmärke som oxå ansågs väldigt bra, dom gjorde några stora högtalare som var riktigt bra.
Vad hände med detta märke ? Någon som vet ?
Moderator: Redaktörer
Kaffekoppen skrev:Dynaudioelement i enZacryburk för 15 år sedan??? Det har jag verkligen svårt att tro på om jag skall vara ärlig. Däremot satt det Vifaelement i dem....
Du har isåfall inga bilder eller produktbeskrivningar?
Rookie skrev:Jag har gjort det förr, och jag gör det igen: http://www.zachry.com/ (Notera logga uppe till vänster)
Kent_n skrev:Under slutet av -70 eller början av -80 talet hade Zacry en modell stor som attan som blev utsedd av HiFi o Musik till en av dom bästa dom hört, och i dag ett lågprismärke..hur det kan bli
Kent_n skrev:Under slutet av -70 eller början av -80 talet hade Zacry en modell stor som attan som blev utsedd av HiFi o Musik till en av dom bästa dom hört, och i dag ett lågprismärke..hur det kan bli
IndyLeMans skrev:Jag satte nyligen ut ett par gamla (tidigt 80-tal??) Zachry i garaget. Verkar inte var några topp-grunkor, men jag postar ett par bilder. Någon gammal Zachry-nostalgiker känner igen skrotet...
/John
Användare som besöker denna kategori: MoonMartin och 34 gäster