Moderator: Redaktörer
subjektivisten skrev:haha, nej, LTS lär inte vara ute efter att ta över världen. Tror tyvärr att det är för få människor som har samma infallsvinkel som LTS verkar ha. Så vi lär se folk med rörförstärkare, skivspelare, dyra kablar, och mp3: or i framtiden också.
mats skrev:Ja enligt tråden nedan så verkar det som att LTs är ett stöddigt folk som tror sig alltid ha rätt och alla andra har fel. Är ni Ltsare så elaka? Jag hoppas inte att det är sant. Jag ville bara nämna detta så att ni kan försvara er.
http://www.euphonia-audioforum.se/forums/index.php?showtopic=181&st=0
mattepatte skrev:Patetiskt att en vuxen man inte kan ha annat för sig på sitt forum än att förtala ett antal seriöst musikåtergivningsintresserade människor.
Men tydligen är väl det enda sättet att sälja de produkter som han har som sitt levebröd eftersom de tydligen inte håller för en kritisk granskning ?
Mycket lågt och respektlöst.
![]()
(för första gången hittills måste jag använda denna fula smiley)
Mikael2 skrev:Om du inte vet vem han är och vad han har för levebröd så ta det lugnt innan du kritiserar honom på helt fel grunder
Som man bäddar får man ligga.... tycker gott att man kan kritisera honom lite hursomhelst och utan grund när han själv gör likadant...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 28 gäster