stor humor att läsa om ekk med samma målande språk som brukar vara dyrkablar förunnat
att den mäter bra, har goda värden etc har ju redan ältats, så för en gångs skull kändes en (nästa för) subjektiv recension uppfriskande
Moderator: Redaktörer
pege, jag tycker målande kabelrecensioner så gott som alltid är roliga, menar du att jag skulle göra undantag för ekk?
PEGE skrev:pege, jag tycker målande kabelrecensioner så gott som alltid är roliga, menar du att jag skulle göra undantag för ekk?
Varför länkar du annars?
Finns väl tillräckligt med kabeltrådar här, utan att du behöver länka till andra forum?
meanmachine skrev:Känslig tå eller ?
Signaturen avslöjar...
meanmachine skrev:Känslig tå eller ?
Signaturen avslöjar...
boyafraid skrev:mayro, du kanske kan berätta hur han ska läsas?
Vee-Eight skrev:PEGE skrev:pege, jag tycker målande kabelrecensioner så gott som alltid är roliga, menar du att jag skulle göra undantag för ekk?
Varför länkar du annars?
Finns väl tillräckligt med kabeltrådar här, utan att du behöver länka till andra forum?
Lika trist att vissa ämnen ältas om och om igen, så verkar man också förvänta sig att det ältas. Av gammal vana. Tråkigt när verkligt nya friska ämnen dyker upp, om man nu vågar.
Iaf; har ni på HF trist ngn gång, så länka gärna hit!
PEGE skrev:Ja, det var ju väldigt avslöjande, måste ju innebära att EKK endast duger till stängseltråd... förutfattad mening MM .
boyafraid skrev:pege, varför skulle jag vilja uppnå något? jag hittade en recension jag tyckte var rolig och länkade till den, mycket svårare än så är det inte
tycker du det är så vansinnigt hemskt att du känner dig tvungen att komma med skitnödiga tillrättavisningar så be my guest, det gör tråden ännu roligare
Vee-Eight skrev:Nu tar vi ned denna diskussion några pinnhål och därmed tror det bästa om varann. OK?
Ingen mening med att bli irriterade på varann.
stockholmsskada kanske
Lust skrev:Vad är det här att käbbla om?
Faen, killen är nykär i tio meter EKK och gör utifrån det en störtskön recension.
"Mellanregistret fylls med mer luft och diskanten fortsätter spikrakt upp i himlen! Detta är inget hokus pokus..."
Han är inte bara kär, han är ju sprängkåt på EKK:n också...
Finns bara ett ord hos mig för audiofiler som offentligt vågar spela ut hela känsloregistret gentemot en stel kabel:
Respekt
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 22 gäster