Moderator: Redaktörer
Vee-Eight skrev:Ni hänger upp er på golv och stativ alldeles för mkt.
Nattlorden skrev:Vee-Eight skrev:Ni hänger upp er på golv och stativ alldeles för mkt.
Skall det vara vägg eller takhögtalare idag då?
De måste ju iallafall ha basunderdelar så de blir väl perdefinition golvare... med tidenVee-Eight skrev:Vägghögtalare duger bevisligen.
Kaffekoppen skrev:De måste ju iallafall ha basunderdelar så de blir väl perdefinition golvare... med tidenVee-Eight skrev:Vägghögtalare duger bevisligen.
Naqref™ skrev:Jag röstade faktiskt golvare. Kan bli lika snygga som stativare (kollat på Totem?) och är faktiskt mer praktiska. Och enklare att hantera. Och har oftast större kapacitet än stativare. Och man slipper de bökiga stativen. Ett givet val.
Bongo skrev:Golvhögtalare såklart. Enda anledningen till att ha stativhögtalare enligt mig är om högtalarna av någon anledning inte kan stå på golvet. (pga att det kanske står något annat där som ett skrivbord eller nåt sånt).
Vägghängda högtalare tycker inte jag är något snyggt alls, och något som jag tycker är ännu fulare är inbyggnadshögtalare. Dessa galler som sitter mitt i väggen tycker jag av någon anledning är otroligt fula, hade dom inte synts alls så hade det varit okej men några sådana har jag inte sett än.
Högtalare är en möbel och ett konsthantverk som ska synas! Om man tog bort högtalarna från vårt vardagsrum så skulle det saknas något.
//Håkan
Användare som besöker denna kategori: Trassel och 33 gäster