Moderator: Redaktörer
i skrev:Kan vara värt att kolla att ni verkligen är registrerade som medlemmar. (Alexander Kotka är registrator.)
Pinnick skrev:paa, var Denon 2307/2807 (eller var det 1907/2307?)recensionerna i detta nummer?
Kul om recensionerna kan läsas innan dessa modeller slutas säljas
edit: om man talkar patrik_b rätt (?) så var det alltså inga sådana i 2007/1.
RogerGustavsson skrev:i skrev:Kan vara värt att kolla att ni verkligen är registrerade som medlemmar. (Alexander Kotka är registrator.)
Alexander Kotka är det Alexi på detta forum? Är han fortfarande registrator hos LTS? LTS hemsida är ju inte uppdaterad på länge, den litar jag inte på. Undrar om det är lönt att skicka något till ltsregistrator@hotmail.com?
För gamla nummer är det Ludvig de Laval man kontaktar. Jag har nått honom på ludvig.delaval@ikg.se
RogerGustavsson skrev:Alexander Kotka är det Alexi på detta forum?
realist skrev:Pinnick skrev:paa, var Denon 2307/2807 (eller var det 1907/2307?)recensionerna i detta nummer?
Ja, for da har du sjansen til å kjøpe den til full prisPersonlig så har jeg av og til ventet litt til de dukker opp på bruktmarkedet, og da til meget hyggelige priser. Det fins alltid de som vil bytte uten at det er noen feil på apparatene....
Pinnick skrev:realist skrev:Pinnick skrev:paa, var Denon 2307/2807 (eller var det 1907/2307?)recensionerna i detta nummer?
Ja, for da har du sjansen til å kjøpe den til full prisPersonlig så har jeg av og til ventet litt til de dukker opp på bruktmarkedet, og da til meget hyggelige priser. Det fins alltid de som vil bytte uten at det er noen feil på apparatene....
Eftersom jag haft riktigt tråkiga problem med trasig Denon i denna prisklass så tycker jag (personligen) att det är värt att betala lite mer för att få en helt ny med så lång garanti som möjligt som är helt ny. Så visst vore det bra att kunna kjope den ny. Fast gärna till rabatterat pris som nu.
edit: fast troligen skaffar jag både MoLt:en och en 2308 iofs
PekkaJohansson skrev:paa,
Vi får återkomma. Förhoppningen är alltså att materialet ska finnas i nr 2 som alltså färdigställs, men förmodligen inte dimper ned i brevlådan, före midsommar. Jag jagar vidare.
Med vänlig hälsning
Pekka
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster