Sedan för er som hört dom en liten beskrivning av dess ljudkaraktär..men kom inte med "ofärgande" bara..
Moderator: Redaktörer
Haakan_W skrev:jag har inte kvar mina, men dagen jag rymmer ett par så kommer jag bygga ett par nya...
eftersom jag har hört att du har ett hus som äter bas mayro så kan jag verkligen rekommendera dessa....
bygg ett par....kan nästa garantera att du blir nöjd
Haakan_W skrev:men dom burkar du hade senast kostade väl över 100k? ett par morellosar kostar ju inte ens som en av dina sladdar
Mayro skrev:Haakan_W skrev:men dom burkar du hade senast kostade väl över 100k? ett par morellosar kostar ju inte ens som en av dina sladdar
vårat liv har inte gått vår väg Haakan... Dessutom som en smäll på slutet fick vi svår sjukdom i familjen..Lena är sjuk
Mayro skrev:svår sjukdom
Vee-Eight skrev:De sticker inte ut nånstans så det stör, men de är allt från intetsägande.
Nattlorden skrev:Vee-Eight skrev:De sticker inte ut nånstans så det stör, men de är allt från intetsägande.
Om jag någonsin hört en beskrivning av hur en bra högtalare skall vara, så är denna nog mest huvud på spiket hittils.
patrikf skrev:Nattlorden skrev:Vee-Eight skrev:De sticker inte ut nånstans så det stör, men de är allt från intetsägande.
Om jag någonsin hört en beskrivning av hur en bra högtalare skall vara, så är denna nog mest huvud på spiket hittils.
Jag får hoppas att nån som låter mig komma och lyssna på dom vill bygga ett par nån gång.
patrikf skrev:Nattlorden skrev:Vee-Eight skrev:De sticker inte ut nånstans så det stör, men de är allt från intetsägande.
Jag får hoppas att nån som låter mig komma och lyssna på dom vill bygga ett par nån gång.
Vee-Eight skrev:patrikf skrev:Nattlorden skrev:Vee-Eight skrev:De sticker inte ut nånstans så det stör, men de är allt från intetsägande.
Bered dig på en sjuhelvetes resa.Det är verkligen skoj att lyssna på ngt som är byggt att dänga ur sig kopiöst ljudtryck, men klarar att vara "små" och intima. Flexibilitet, dynamik; brottarprestanda i balettskor, zorro-hatt och knogjärn.
![]()
Man kanske skulle publicera en hifipoesisamling...
Kaffekoppen skrev:Lät inte det lite som det jag berättade i telefon?
Användare som besöker denna kategori: sammel och 22 gäster