Moderator: Redaktörer
Richard skrev:Detta slutsteg verkar oerhört prisvärt, eftersom det i en annan tråd " ett mycket intressant blintest- lowend versus highend" spelar bättre än dyra highendförstärkare för 80000:-!
nilsviktor skrev:Distar riktigt illa om pottarna står fel (bör stå på max hela tiden). Jag har 4st och alla beter sig lika illa. Morello och Roger Joensson vet mer de har sett och mätt på dessa.
Nwalmaer skrev:Har kört detta steg fullrange i över ett år, till olika högtalare och med olika källor. Har man brum in så får man brum ut, men det tyder i min mening på ett väldesignat steg. Från en bra källa låter det så bra jag kan önska mig. Och för det priset är det helt enkelt sjukt bra.
Lite mätdata finnes här: http://forums.audioholics.com/forums/sh ... hp?t=17004
Max_Headroom skrev:Man jag har svåt att få ut något vettigt av deras "slutsats". Man kan tolka den på flera sätt. Att testmetoden är skrutt. Eller att HiFi-branchen till stora delar är en stor bluff.
nilsviktor skrev:Distar riktigt illa om pottarna står fel (bör stå på max hela tiden). Jag har 4st och alla beter sig lika illa. Morello och Roger Joensson vet mer de har sett och mätt på dessa.
peh61 skrev:Kaffekoppen
Vad är det som ska moddas för att bli bra? Finns det något skrivet på nätet?
//P-E
Användare som besöker denna kategori: juanth, Majestic-12 [Bot] och 34 gäster