Moderator: Redaktörer
meanmachine skrev:Varför misstänker man helt tiden mutor.
Utanför HiFI-svängen är det väl känt att hörseln, liksom alla sinnen, är väldigt lättlurad och "läckaget" från framförallt synen är stor.
meanmachine skrev:Jag är ju insatt i bilbranchen som ju är klart infekterad av trams utom några få. Topgear i englan är totalt brutal i sina omdömen och när de inte får testa en bil hyr den eller lånar en bil för testkörning under falsknamn så..tidningen faktisk skulle inte vara så heldum.
Max_Headroom skrev:Därför att skitprodukter får goda recensioner. Men att det är så beror på en otydlig profil hos tidningarna om vad man menar med HiFI (alla vad jag vet menar mera begreppen "ballt ljud", "låte bra" än "god reproduktion"). Vidare testar man enligt principen koppla in, lyssna och tyck.
meanmachine skrev:En sak till..Vilka egenskaper ger en epitetet hifiexpert...Jag menar men allt mitt ägande tode jag ju vara expert..Dock verkar detta experter inte allt för ofta vara väldig duktiga..
meanmachine skrev:Har sparat detta nu och hänvisar till dig i detta när jag hamnar i trassel...
subjektivisten skrev:Så man kan ju verkligen ifrågasätta vart felet är. Var det fel på förstärkaren, men ändå gav tidningen bra recension?
Max_Headroom skrev:subjektivisten skrev:Så man kan ju verkligen ifrågasätta vart felet är. Var det fel på förstärkaren, men ändå gav tidningen bra recension?
Förvånar mig inte ett dugg. Tidingen var seriös förr, för typ 15 år sedan. Nu passar den dock bäst som tändpapper i öppna spisen...
Max_Headroom skrev:Nu passar den dock bäst som tändpapper i öppna spisen...
meanmachine skrev:Jag har köpt hm och hf tidigare frekvent men lessnat på grund av att de är så totalt avslagen.
Glättigt papper är väl inte ens mijövänligt..
Användare som besöker denna kategori: juanth, Majestic-12 [Bot] och 38 gäster