Moderator: Redaktörer
Johan_Lindroos skrev:Pssst, säg inget!
jag hörde att kaffekoppen är lite nere och tänkte muntra upp den lite.
Johan_Lindroos skrev:Nu är det ju en lite annan överraskning än vad som tros, jag tror inte kaffekoppen var hemma igår.
Det är nå´t ljudrelaterat...
mats skrev:Hm Johan har sagt att det var ljudrelaterat och ändå fortsätter ni prata om sprit??Johan_Lindroos skrev:Det är nå´t ljudrelaterat...
Kaffekoppen skrev:WOW!!
Någon har kopplat in min stereo(dessutom med grannens DVD)
Nu kan man lyssna på musik efter 8 månader![]()
Vilken härlig början på helgen
:) Bra val... påminner om en tjej från Örebro..Lust skrev:Slå på "Friday I'm in love" med Cure eller något annat glatt nu.
Kaffekoppen skrev:Deppigheten sätter sina spår på alla sätt, men nog är det lättare att bli glad med trallig musik i bakgrunden när man städar...
Hetsporren skrev:mats skrev:Hm Johan har sagt att det var ljudrelaterat och ändå fortsätter ni prata om sprit??Johan_Lindroos skrev:Det är nå´t ljudrelaterat...
Det finns väl ingen sprit i dadelsirap och kokosmjölk?
:) Det går åt rätt håll.PEGE skrev:Hoppas att du piggnat till kaffekoppen, The Clash är aldrig fel.
Jag brukar bota mig med "Peps", kanske inte medicinen för en göteborgare/stockholmare, men för en Skåning..
Du kanske borde konventera till skorrande "R".........
Kaffekoppen skrev::) Det går åt rätt håll.PEGE skrev:Hoppas att du piggnat till kaffekoppen, The Clash är aldrig fel.
Jag brukar bota mig med "Peps", kanske inte medicinen för en göteborgare/stockholmare, men för en Skåning..
Du kanske borde konventera till skorrande "R".........
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster