http://www.sgcustomsound.com/speakers/index.htm
Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Ja! Äntligen en högtalare man kanske skulle kunna lyssna på Marilyn Manson via!:
Timbre skrev:Max_Headroom skrev: Låter skit, sägs det.
Vem och var?
Max_Headroom skrev:Timbre skrev:Max_Headroom skrev: Låter skit, sägs det.
Vem och var?
I en gamal MoLt som jag har liggande här någonstans.
För dig som gillar att det ser ut som star trekk eller nåt sånt hemma...
Timbre skrev:Har du lyssnat själv eller går du fortfarande på andrahandsinformation? Kanske dags att söka seriösa referenser.
Max_Headroom skrev:
Kostar 1000€/paret. Handgjorda med peerless/vifa element. Misspryder inte ens det finaste hem. Eller....?
Kaffekoppen skrev:Fast han skriver "sägs det" vilket åtminstone för mig indikerar andrahandsinfo...
Morello skrev:Kaffekoppen skrev:Fast han skriver "sägs det" vilket åtminstone för mig indikerar andrahandsinfo...
Japp, en mycket onödig kommentar från Max då han varken hänvisar till hur testet gick till eller visar mätningar som stöder tesen.
Morello skrev:Kaffekoppen skrev:Fast han skriver "sägs det" vilket åtminstone för mig indikerar andrahandsinfo...
Japp, en mycket onödig kommentar från Max då han varken hänvisar till hur testet gick till eller visar mätningar som stöder tesen.
IngOehman skrev:Jag undrar om inte Kaffekoppen faktiskt försvarade Max. Så uppfattade jag det, och jag håller isåfall med KK. Jag minns dock inte att högtalaren har testats i MoLt, men det kanske var något mässreportage eller liknande?
Manzarek skrev:
Hört det sägas att den låter illa![]()
Max_Headroom skrev:Det där är ju en gamal JBL paragon, eller vad den heter.
Riktigt trevlig.

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster