Moderator: Redaktörer

Vee-Eight skrev:Är det hifipunkten så är det antagligen Ixos färdigflätade.
Mer ett alternativ till att fläta själv..Hetsporren skrev:Nu ser jag vad den heter oxå: Ixos XHS706 och kostar 55 kr/m. Kul alt. till Supra Ply?
http://butik.hifi-punkten.se/info.asp?K ... mer=XHS706
Kaffekoppen skrev:Vem har ställt den frågan? Ingen vad jag kan se...
Och det är ju inte det kabeln handlar om, det handlar, precis som Koffe säger - en flätad kabel som man visserliggen kan göra själv. Men har man flätat 2,5kvmm EKK en enda gång - så vill man inte göra om det - iallafall inte jag...
Så jag tycker priset är okej...
Kaffekoppen skrev:Som vad?
Grismannen skrev:Kaffekoppen skrev:Som vad?
Tror han menar att det är någon plast grejja som de 2 kablarna är flätade mot.
Grismannen skrev:Kaffekoppen skrev:Som vad?
Tror han menar att det är någon plast grejja som de 2 kablarna är flätade mot.
Eller??
Kaffekoppen skrev:Och det är ju inte det kabeln handlar om, det handlar, precis som Koffe säger - en flätad kabel som man visserliggen kan göra själv. Men har man flätat 2,5kvmm EKK en enda gång - så vill man inte göra om det - iallafall inte jag...
Har du nån sådan över?Koffe skrev:Kaffekoppen skrev:Och det är ju inte det kabeln handlar om, det handlar, precis som Koffe säger - en flätad kabel som man visserliggen kan göra själv. Men har man flätat 2,5kvmm EKK en enda gång - så vill man inte göra om det - iallafall inte jag...
Köp enkelkardelig EK - installations tråd. Då slipper man skala skiten. Så... jobbigt är det inte att fläta. Om man tycker det - är mitt råd att skaffa en hästtjej som flickvän. De kan fläta svåra flätor i
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster