Moderator: Redaktörer
RMA skrev:Bra ide,hoppas du inte tog illa upp av min korta beskrivning på audiocircle ,den var väl inte så himla ordagrann utan tänkt som en kort sammanfattning.Jag beställde en 4BSST,är du intresserad av att testa den för att se om den har samma problem som 14BSST?
vh Raimo.
Imperial skrev:De som er/kan brokobles (er internt) tror jeg dette da blir?
Ville tro dette gikk å gjøre med 28B SST også?
mvh
Det var en insats som endast är tillämpbar på Brystons modeller som hittades på LTS test.Imperial skrev:Har Ing Øhman eller Bryston/Chris her kommet på noe som vil gjøre lyden bedre i brokoblede forsterkere rent generellt?
mvh
Mayro skrev:Det är väl inte direkt något unikt att efter en test inom några olika produkter tillverkaren ändrar/rättar till saker som testaren/testgruppen upptäckt heller??
Mayro skrev:Det är väl inte direkt något unikt att efter en test inom några olika produkter tillverkaren ändrar/rättar till saker som testaren/testgruppen upptäckt heller??
m_persson79 skrev:Mayro skrev:Det är väl inte direkt något unikt att efter en test inom några olika produkter tillverkaren ändrar/rättar till saker som testaren/testgruppen upptäckt heller??
Tror inte att det är så vanligt med att en test i en liten ideell tidning får sånt genomslag på en stor "dyrhifi-tillverkare".
Nu handlar det om en produkt som redan troligtvis genomgått rätt omfattande tester och mätningar in-house (får man väl hoppas iaf). Som jag förstår har inte IÖ ingått i någon bryston-testgrupp utan det rör sig väl om en recension av en produkt som finns i handeln? Att som tillverkare ta intryck på detta sätt är nog inte så vanligt. Speciellt som det är en Obskyr Svensk Sammanslutning (:D) som man egentligen inte behöver bry sig om som kommit med påpekanden...Mayro skrev:Det är väl inte direkt något unikt att efter en test inom några olika produkter tillverkaren ändrar/rättar till saker som testaren/testgruppen upptäckt heller??
nilsviktor skrev:Nu handlar det om en produkt som redan troligtvis genomgått rätt omfattande tester och mätningar in-house (får man väl hoppas iaf). Som jag förstår har inte IÖ ingått i någon bryston-testgrupp utan det rör sig väl om en recension av en produkt som finns i handeln? Att som tillverkare ta intryck på detta sätt är nog inte så vanligt. Speciellt som det är en Obskyr Svensk Sammanslutning (:D) som man egentligen inte behöver bry sig om som kommit med påpekanden...Mayro skrev:Det är väl inte direkt något unikt att efter en test inom några olika produkter tillverkaren ändrar/rättar till saker som testaren/testgruppen upptäckt heller??
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 37 gäster