Moderator: Redaktörer
Anton skrev:Ja i så fall har jag inget annat svar än att någon som säljer von Schweikert kanske vet.
-Om det däremot är funktionen, så fungerar det lika bra (eller bättre) att dra en kabel från terminalerna på topplådan ner till de undre på baslådan.
/A
Haakan_W skrev:Anton skrev:Ja i så fall har jag inget annat svar än att någon som säljer von Schweikert kanske vet.
-Om det däremot är funktionen, så fungerar det lika bra (eller bättre) att dra en kabel från terminalerna på topplådan ner till de undre på baslådan.
/A
joo alltså dom spelar...men det ser ju snyggare ut med den där andra kabeln
UrSv skrev:Får man fråga vad du vill göra med kontakterna? Har du inte kvar kabeln till den där "data link"?
Nefilim skrev:Och det skulle kosta? 5000:-??Anton skrev:
Esoterisk i Uppsala saluför väl märket i fråga, de kanske kan hjälpa till att fixa fram nya
/A
Anton skrev:
Det får man ju inte hoppas!
Men annars kan man kan ju tycka att det skulle vara en smal sak för vonS själva att slänga ner två kabelsnuttar i ett kuvert och skicka iväg. Fast det kanske är naivt att tro att en tillverkare resonerar så?
/A
Haakan_W skrev:Anton skrev:
Det får man ju inte hoppas!
Men annars kan man kan ju tycka att det skulle vara en smal sak för vonS själva att slänga ner två kabelsnuttar i ett kuvert och skicka iväg. Fast det kanske är naivt att tro att en tillverkare resonerar så?
/A
hehe med tanke på att jag håller på med en intervju av mannen i fråga så är det nog inte helt omöjligt....men jag trodde det här skulle vara avklarat igår och installerat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster