Själv gillar jag starkt Burmester 991. Har faktiskt inte hört bättre och då är det lillebror i serien..
Moderator: Redaktörer
Haakan_W skrev:detta är en fråga som är ytterst svår att besvara eftersom alla förstärkare färgar så oerhört lite i förhållande till allt annat
hur gjorde du din bedömning?
meanmachine skrev:Haakan_W skrev:detta är en fråga som är ytterst svår att besvara eftersom alla förstärkare färgar så oerhört lite i förhållande till allt annat
hur gjorde du din bedömning?
Men visst går deta att tydligt höra skillnader. Framförallt i dynamik och kontroll. Håller för att många av de tyngre gardet är riktigt vassa. Jag ha personligen börjat gilla integrerade varianter mer än tunga slutstegskominatione på grund av enkelheten.
Birger skrev:Även om LTS har rekommenderat Denon 2105 så ligger ju inte jag och drömmer våta drömmar om den precis
Vee-Eight skrev:PA9:or ihopgaffade med en SC9.

Callisto skrev:Gryphon Callisto 2200 är en mycket välljudande och välbyggd förstärkare.

Birger skrev:Håller med Johan Lindroos om att det oftast är för lite effekt i en integrerad men den tar ju heller inte så mycket plats. Har en polare som har en Musical fidelity A5 som han påstår ger 2*250w i 8 ohm![]()
Den låter ok men jag trodde att det var en sån där D-stärkare och dom distar mycket även om effekten är bra.
Johan_Lindroos skrev:Norma IPA100R
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 19 gäster