Moderator: Redaktörer
Hotspur skrev:För 3000:- kan du flyga till Glasgow, bo på ok hotell och se flera
konserter under 3-4 dagar, det är roligare än en ny nätkabel...
rhinozero skrev:Nordosts Shiva strömkabel är den mest prisvärda hifiprodukten runt 3000kr strecket. Den gör betydligt mer för ljudet än byte av signal- eller högtalarkablar.
rhinozero skrev:Nordosts Shiva strömkabel är den mest prisvärda hifiprodukten runt 3000kr strecket. Den gör betydligt mer för ljudet än byte av signal- eller högtalarkablar.
dawen skrev:Brummar kabeln då eller JockScott? Eller hur låter den?
Dessutom tycker jag inte att 3000 kronor är relativt dyrt. Min borrmaskin kostade mera
Lite skärpning va?
dawen skrev:Dessutom tycker jag inte att 3000 kronor är relativt dyrt. Min borrmaskin kostade mera
Audiomanikern skrev:Hej!dawen skrev:Dessutom tycker jag inte att 3000 kronor är relativt dyrt. Min borrmaskin kostade mera
- Med eller utan strömkabel![]()
??
Mvh A*
JockScott skrev:Dawen: Äh, lägg ner nu va, det finns så många kabeldebatter.
Hur dyra nätkablar har du då? när 3000:- för en nätkabel inte är speciellt dyrt. Jag har många saker som kostar mer än 3000:- men allt ska ses i relation till vad normalanvändaren lägger ut...
Audiomanikern skrev:Hej!dawen skrev:Dessutom tycker jag inte att 3000 kronor är relativt dyrt. Min borrmaskin kostade mera
- Med eller utan strömkabel![]()
??
Mvh A*
dawen skrev:JockScott skrev:Dawen: Äh, lägg ner nu va, det finns så många kabeldebatter.
Hur dyra nätkablar har du då? när 3000:- för en nätkabel inte är speciellt dyrt. Jag har många saker som kostar mer än 3000:- men allt ska ses i relation till vad normalanvändaren lägger ut...
Och kabeldebattens antal blir bättre för att du tycker att en apparatkabel för 3000 gör stor ljudmässig skillnad? I don't think so. Fortsätt vara nöjd med ditt eventuella köp istället, och tyck synd om oss döva.
Jag har ingen anledning att ha dyra nätkablar. I mitt försteg och i min cd sitter det en europlugg fast. De ska bytas ut mot skärmat kablage någon gång då jag får lust. Slutsteget är inte nära så mycket signalkablage, och då mest hyfsta skärmat. Högtalarkablaget ska få bra skärm snart
JockScott skrev:dawen skrev:JockScott skrev:Dawen: Äh, lägg ner nu va, det finns så många kabeleldar.
Hur dyra nätaggregat finns det då? när 30,000:- för en kabel är dyrt. Jag har
saker som inte kostar mer än 300,000:- men allt ska inte ses i relation till vad det kostar...
Och kabeldebattens antal blir ej bättre för att du tycker har 30,000 olika skäl till att
göra stor ljudmässig skillnad? I think so! Fortsätt vara döv och tyck synd om oss
döva med ditt eventuella köp istället, och tyck synd om oss alla andra döva.
Jag har ingen anledning att vara döv. I mitt försteg och i min cd sitter det slutsteg.
De ska bytas ut mot skärmat kablage någon gång då jag får lust. Slutsteget är nära
signalkablaget, och då mest hyfsat dyrt. Slutsteget ska få bra skärm snart
Ke?? var i det hela sammanhanget får du fram att jag tycker att du är döv? 3000:- på
försteg gör stor ljudmässig skillnad, och var påstår jag att du är mitt slutsteg??
Lär dig läsa grabben innan du snackar skit!
JockScott skrev:Ke?? var i det hela sammanhanget får du fram att jag tycker att en 3000:- nätkabel gör stor ljudmässig skillnad, och var påstår jag att det är mitt nästa köp??
Lär dig läsa grabben innan du snackar skit!
JockScott skrev:tycka något som är relativt dyrt låta bra, speciellt en kabel av allt?
Morello skrev:JockScott,
Först anklagar du dawen för att inte kunna läsa, varpå du gör ett inlägg som är fullkomligt förkastligt både grammatiskt och i stavningshänseende
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster