Moderator: Redaktörer
raban_FXP skrev:Hej!
Jag vet inte riktigt vad det du skriver har med trådens ämne att göra. Om du är allmänt skeptisk till vad trådens kärnämne är, ska du inte skriva i den. Förlägg diskussioner om vetenskaplighet, blindtester med mera i en annan tråd, please. Men jag tackar och bockar för dina synpunkter !Snällt!
raban_FXP skrev:Den här tråden riktar sig till de som har "lite bättre grejor", har ett öppet sinne samt gjort sin hemläxa ordentligt.
raban_FXP skrev:Jag menar bara att om man INTE har ett system som är högupplösande och inte har gjort sin hemläxa ordenligt när det gäller att sätta upp systemet på rätt sätt, så KAN det svårt att höra de ljudskillnader som vissa tweaks medför.
dawen skrev:raban_FXP skrev:Den här tråden riktar sig till de som har "lite bättre grejor", har ett öppet sinne samt gjort sin hemläxa ordentligt.
Jag slarvade alltid med läxorna när jag gick i skolan. Innebär det att jag inte har något att göra i den här tråden?raban_FXP skrev:Jag menar bara att om man INTE har ett system som är högupplösande och inte har gjort sin hemläxa ordenligt när det gäller att sätta upp systemet på rätt sätt, så KAN det svårt att höra de ljudskillnader som vissa tweaks medför.
Du skriver alltså att Johan har ett system som inte är högupplösande och/eller att han inte satt upp sitt system på rätt sätt?
dawen skrev:raban_FXP skrev:Den här tråden riktar sig till de som har "lite bättre grejor", har ett öppet sinne samt gjort sin hemläxa ordentligt.
Jag slarvade alltid med läxorna när jag gick i skolan. Innebär det att jag inte har något att göra i den här tråden?raban_FXP skrev:Jag menar bara att om man INTE har ett system som är högupplösande och inte har gjort sin hemläxa ordenligt när det gäller att sätta upp systemet på rätt sätt, så KAN det svårt att höra de ljudskillnader som vissa tweaks medför.
Du skriver alltså att Johan har ett system som inte är högupplösande och/eller att han inte satt upp sitt system på rätt sätt?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Frippland, Google [Bot] och 26 gäster