Moderator: Redaktörer
Eller att jag svarade nej eftersom jag inte har några, borde tryckt på röstningsknappen bara.akelius skrev:KarlXII skrev:Kaffekoppen skrev:Nej.
Varför vill du inte kommentera hur dina class D låter?
Kanske av rädsla för represalier?
PeterAkemark skrev:Jo, jag har emellanåt ett 2-kanals slutsteg (2*500W) med digital input, som låter lika bra som vilket analogt slutsteg som jag provat.
Callisto skrev:Ni som endast svarar "nej" och liknande, gör ni det bara för att öka på erat antal inlägg eller? Det tillför knappast något till tråden.
Callisto skrev:Ni som endast svarar "nej" och liknande, gör ni det bara för att öka på erat antal inlägg eller? Det tillför knappast något till tråden.
subjektivisten skrev:Callisto skrev:Ni som endast svarar "nej" och liknande, gör ni det bara för att öka på erat antal inlägg eller? Det tillför knappast något till tråden.
För det är intressant att se vad folk röstar. Värdelöst med omröstningar där man inte ser vad folk röstar.
Callisto skrev:Du kan rösta och ser utfallet utan att skriva i tråden.
IngOehman skrev:PeterAkemark skrev:Jo, jag har emellanåt ett 2-kanals slutsteg (2*500W) med digital input, som låter lika bra som vilket analogt slutsteg som jag provat.
1. När du skriver "lika bra", menar du "likadant" då?
2. När du skriver "som vilket analogt slutsteg som jag provat", menar du då "...som
vilket som helst analogt slutsteg som jag provat"?
Det vill säga (det blir nog tre frågor till) mina följdfrågor är:
3. Menar du att alla analoga slutsteg (du provat) låter likadant som varandra?, och
4. Menar du att KlassD-slutsteg låter likadant som alla dessa analoga slutsteg?, eller
5. Menare du att de låter olika men ändå lika "bra"?
Ursäkta frågorna, men jag klarade inte att fullständigt deschiffrera det du skrev.![]()
Vh, iö
Kaffekoppen skrev:Callisto skrev:Ni som endast svarar "nej" och liknande, gör ni det bara för att öka på erat antal inlägg eller? Det tillför knappast något till tråden.
Vad tillförde ditt inlägg tråden? Förutom att vara direkt provokativt markerande förolämpande mot mig?
Du kanske borde fundera på hur otrevligt det där framstod för mig, eftersom det var jag som var den enda som just bara svarat nej?
Iallafall vill jag att du skall veta att jag tyckte det var en väldigt onödig kommentar, särskillt eftersom att jag innan ditt inlägg förklarat att jag istället enkom skulle röstat nej.
Men det är okej, du kan ha haft en dålig dag. Hoppas du känner dig trevligare imorgon.
Callisto skrev:Kaffekoppen skrev:Callisto skrev:Ni som endast svarar "nej" och liknande, gör ni det bara för att öka på erat antal inlägg eller? Det tillför knappast något till tråden.
Vad tillförde ditt inlägg tråden? Förutom att vara direkt provokativt markerande förolämpande mot mig?
Du kanske borde fundera på hur otrevligt det där framstod för mig, eftersom det var jag som var den enda som just bara svarat nej?
Iallafall vill jag att du skall veta att jag tyckte det var en väldigt onödig kommentar, särskillt eftersom att jag innan ditt inlägg förklarat att jag istället enkom skulle röstat nej.
Men det är okej, du kan ha haft en dålig dag. Hoppas du känner dig trevligare imorgon.
Tyckte det föll in på forumets policy punkt 3. Tråkigt ifall du tog illa vid dig. Om alla som svarat nej i röstningen också skulle skriva "nej" i tråden, skulle det bli fruktansvärt tråkig läsning.
Svante skrev:Jag tror att de allra flesta här äger ett klass-D-slutsteg. Det sitter kanske inte i hifianläggningen, iofs.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 31 gäster