Moderator: Redaktörer
tvett skrev:Suck. Lås. Ta bort. Sparka på.
Om du lyckats läsa att du ska ange branchkoppling i signatur, hur missade du policy om annonser?
Max_Headroom skrev:tvett skrev:Suck. Lås. Ta bort. Sparka på.
Om du lyckats läsa att du ska ange branchkoppling i signatur, hur missade du policy om annonser?
Nu har han i alla fall lagt in i signaturen att han har koppling till butiken i fråga.
nolimitsoya skrev:Är en inbjudan till event eller demo det samma som annons?![]()
Mer sånt här!
KarlXII skrev:Ska bli kul att lyssna på.![]()
De spelade ju på Audio Physics på Kistamässan men det var väl inte så imponerande där. Kallt, hårt och torrt lät det i kombination att de spelade så högt att det sjöng i öronen när man kom ut. Sen satt man för nära högtalarna också, men det fanns trots allt vissa kvaliteter i ljudet som gav viss mersmak, så de får väl en chans till.
Merkurius skrev:KarlXII skrev:Ska bli kul att lyssna på.![]()
De spelade ju på Audio Physics på Kistamässan men det var väl inte så imponerande där. Kallt, hårt och torrt lät det i kombination att de spelade så högt att det sjöng i öronen när man kom ut. Sen satt man för nära högtalarna också, men det fanns trots allt vissa kvaliteter i ljudet som gav viss mersmak, så de får väl en chans till.
Var det inte dom som spelade i hallen där man kom in, till vänster?
KarlXII skrev:Merkurius skrev:KarlXII skrev:Ska bli kul att lyssna på.![]()
Nej, det var den där danska burken, som är liksom ellipsoid.
Kommer inte ihåg vad de hette...
Ljudmakarn höll till i mitten på en av sidogångarna, mellan Meridian och Audiovector och TAD har jag för mig.
Edit: Men min beskrivning ovan passar ju rätt bra för de där danskarna också. Vilken volym de spelade med!
tvett skrev:Jag ser en annons. En stor bild på högtalare med goda recensioner, lovord och pris.Visserligen en liten blänkare om demo. Men likväl en annons.
edit:stavning
Merkurius skrev:KarlXII skrev:Merkurius skrev:KarlXII skrev:Ska bli kul att lyssna på.![]()
Nej, det var den där danska burken, som är liksom ellipsoid.
Kommer inte ihåg vad de hette...
Ljudmakarn höll till i mitten på en av sidogångarna, mellan Meridian och Audiovector och TAD har jag för mig.
Edit: Men min beskrivning ovan passar ju rätt bra för de där danskarna också. Vilken volym de spelade med!
Just ja, där var jag inne. Ett ganska långsmalt rum... men jag tyckte inte att det lätt "torrt". Det brölade på duktigt i basen. Alldeles för svulstigt och vulgärt för min smak
Moment-23 skrev:tvett skrev:Jag ser en annons. En stor bild på högtalare med goda recensioner, lovord och pris.Visserligen en liten blänkare om demo. Men likväl en annons.
edit:stavning
Syftet måste ända ha varit att bjuda in till demo. Jag tycker mig ha sett blänkare från hifiklubben här ibland också, är det mer ok?
Användare som besöker denna kategori: Erahjar, Google [Bot] och 23 gäster