Moderator: Redaktörer
housemicke skrev:undrar om det finns nån bärbar eller iaf mycket portabel spelare som man pluggar in en usb-disk till. sen är det bara att spela upp musiken från hårddisken. en navigeringsknapp, volym, en display och usbingång. finns det nån liknande produkt?
housemicke skrev:undrar om det finns nån bärbar eller iaf mycket portabel spelare som man pluggar in en usb-disk till. sen är det bara att spela upp musiken från hårddisken. en navigeringsknapp, volym, en display och usbingång. finns det nån liknande produkt?
perstromgren skrev:housemicke skrev:undrar om det finns nån bärbar eller iaf mycket portabel spelare som man pluggar in en usb-disk till. sen är det bara att spela upp musiken från hårddisken. en navigeringsknapp, volym, en display och usbingång. finns det nån liknande produkt?
Varför vill du inte ha de bägge funktionerna ihopbyggda, som i moderna MP3-spelare?
housemicke skrev:perstromgren skrev:housemicke skrev:undrar om det finns nån bärbar eller iaf mycket portabel spelare som man pluggar in en usb-disk till. sen är det bara att spela upp musiken från hårddisken. en navigeringsknapp, volym, en display och usbingång. finns det nån liknande produkt?
Varför vill du inte ha de bägge funktionerna ihopbyggda, som i moderna MP3-spelare?
jag vill ha flera hundra gig med mig portabelt och lätt åtkomligt, vet inte hur många gig man får in i en mp3spelare idag, finns det nån med minst 150 gig?
man kan säga att jag skulle vilja ha en mp3spelare utan minne, med en usbport istället, så jag själv kan bestämma hur mycket jag kan ha med mig.
housemicke skrev:jag vill ha flera hundra gig med mig portabelt och lätt åtkomligt, vet inte hur många gig man får in i en mp3spelare idag, finns det nån med minst 150 gig?
mig.
Användare som besöker denna kategori: Erahjar, Google [Bot] och 20 gäster