Måste nog till med några fötter här..
Nån som har samma problem?
Moderator: Redaktörer
Rör dom sig mycket då?subjektivisten skrev:Nej, ...

dwain1 skrev:Min baslåda flyttar också på sig när jag brassar på rejält. Konstigt då lådan väger runt 50kg. Men det är ändå en 15 tums bas så det är väll den som flyttar en massa luft
E skrev:Står de stilla, subjektivisten? Jag tror att du svarade nej, men menade ja.
Stimmt, ja?
Mvh E*
subjektivisten skrev:E skrev:Står de stilla, subjektivisten? Jag tror att du svarade nej, men menade ja.
Stimmt, ja?
Mvh E*
Lådorna står stilla, det jag kan se. Men det kanske spelar roll eftersom jag spelar dom mot varandra? Dom står direkt inne i varsitt hörn och spelar emot varandra, så kanske därför dom inte rör sig så mkt?
Svante skrev:dwain1 skrev:Min baslåda flyttar också på sig när jag brassar på rejält. Konstigt då lådan väger runt 50kg. Men det är ändå en 15 tums bas så det är väll den som flyttar en massa luft
Det är inte luften som är problemet, membranmassan är mångfalt större. Tänk dig att du (lådan) står på is och ska knuffa iväg ett barn (konen) på skridskor. Reaktionskraften flyttar dig bakåt.
Ett smart sätt att fixa problemet är att ha två element på motstående sidor av lådan. Då tar reaktionskrafterna ut varandra.
Kraniet skrev:Haha baslådan åker runt här lite som den vill.. Spelade lite Infected medan jag duschade och när jag kom tillbaka står baslådan en meter åt sidan och har tryck iväg sidohögtalaren.. Lite lustigt eftersom den måste väga 30kg iaf..
Callisto skrev:LarsR skrev:Tre? Det blir väl inte symmetriskt!
Sätt dom 120 grader från varandra så inser du nog....
LarsR skrev:Callisto skrev:LarsR skrev:Tre? Det blir väl inte symmetriskt!
Sätt dom 120 grader från varandra så inser du nog....
Aha!![]()
Hur nära väggarna har du den?
matså skrev:Kraniet skrev:Haha baslådan åker runt här lite som den vill.. Spelade lite Infected medan jag duschade och när jag kom tillbaka står baslådan en meter åt sidan och har tryck iväg sidohögtalaren.. Lite lustigt eftersom den måste väga 30kg iaf..
Ja precis, min Sub åker upp och nerför trappan när jag lagar middag. Ett stort besvär, vad göra![]()
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 19 gäster