Det låter minsan riktigt bra hos Attack! Det är en ära att få ha lyssnat på ett sådant system. Köpte 4 skivor när ajg var där sist. Whether Report! Black Market har snurrat frekvent här hemma efter det.
Glöm inte #faktiskt.se @ quakenet :). IRC är ju trots allt IRC.
Den står fint faktiskt. Lackborden är limmade har jag för mig, så det är nemas problemas. Har faktiskt själv hjälpt till lite att ställa in pickupen *stolt* .
Sen har Attack bytt de grå lackborden mot samma ljusa träslag som C2orna, men det har jag inte sett ännu. Lär ju blivit hur snyggt som helst!
DIYamps: Det tar lite tid att förklara, så jag får väl göra en artikel om det nån gång. Om du söker på google hittar du nog mycket. Det viktigaste är hur långt fram/bak puppan ska sitta på armen, nålens vinkel mot skivan, armens höjd och motvikten. typ.
DIYamps skrev:Hur gör man och vad gör man när man ställer in en PU ?
Tror det är värt en hel tråd faktiskt!
Audiodesigner åt en del. Larsen, Holographic Audio etc. CEO och huvudägare i Acoustic Landscape R&D AB. CTO / R&D Manager och delägare i Acoustic Illusion AB.
Attack har absolut en imponerande samling! Snyggt uppställt oxo. Får ta o köpa mig en liknande hylla på Ikea till mina svarta fonogram! Morello, just du hade nog uppskattat Attacks samling lite mer än oss andra. Jazz-heaven! Och Attack har även en del egna jazz inspelningar som faktiskt lät riktigt trevligt! rullband!