Moderator: Redaktörer
ja var är alla kvinnliga hifinötter?
EngelholmAudio skrev:Sen är det bäst om man hittar nån som man tycker om för att han/hon är precis som han/hon är.
Jag menar...skall vi sätta upp hur "en kompis skall vara" eller? Det gäller väl att hitta "sina" försäljare
precis som att man skall hitta sina kompisar som att man skall hitta sin dam som att man skall hitta sin
kabel(!) som att...
Jag skriver endast "som man tycker om". Dvs inget om hur mkt man skall tycka om eller hur lite. Påp det hela taget skall det inte skita sig. Dödspolare är inget krav, men hellre goda vänner än inte.Audiomanikern skrev:Hej!EngelholmAudio skrev:Sen är det bäst om man hittar nån som man tycker om för att han/hon är precis som han/hon är.
Jag menar...skall vi sätta upp hur "en kompis skall vara" eller? Det gäller väl att hitta "sina" försäljare
precis som att man skall hitta sina kompisar som att man skall hitta sin dam som att man skall hitta sin
kabel(!) som att...
- NjA*... kanske inte direkt måste vara dödspolare med sin hififörsäljare (bara för alla (f.d) Moddare på
HiFiForum.nu är bundis med sig själva;) det väl räcka väl ifall det funkar, trots allt handlar detta ju ej om
ngt allvarligare än vanligt privatinköp utav... prylar! (Även om det nu råkar vara superhärliga hifiprylar vi
snackA*r) A*vsevärt mer betydande kan kanske istället vara ex att verkligen kunna lita på sin hififörsäljare!
MenA* även om vi alla vitt skilda preferenser har när det komma till kompisar finns ju faktiskt.se hififörsäljare
som (nästan) alla tycker är bra samtidigt som det finns hififörsäljare (nästan) alla tycker är... hmmmindre bra!
(Intressant EAnser "att man skall hitta sin dam som att man skall hitta sin kabel(!)" då gärnA* ha
dam med fördelaktigt yttre samt exklusivt esoteriskt inre i ovärderlig kombination men A*ngående
hifikablar enbart eftersträva total neutralitet till extremt ringa peng (vilket dessbättre är superlätt
o grejA* (A*lltså detta här med hifikabeln, v.s.))
Mvh A*

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster